HIDE
GRID_STYLE

OTORİTE VARSA ÖZGÜRLÜK YOKTUR!

SHOW_BLOG

Şırnak'ta şüpheli asker ölümü

Şırnak'ın Beytüşşebap İlçesi'nde askerlik yapan Güven Han, telefonla görüştüğü ailesine "Komutanım beni sürekli ölümle tehdit e...

Şırnak'ın Beytüşşebap İlçesi'nde askerlik yapan Güven Han, telefonla görüştüğü ailesine "Komutanım beni sürekli ölümle tehdit ediyor" dediği günün akşamı kışlada intihar ettiği iddia edildi.
Van'ın Muradiye İlçesi'ne bağlı Kemenköprü Köyü (Muç) doğumlu olan Güven Han isimli askerin, Şırnak'ın Beytüşşebap İlçesi'nde Piyade Tugay Komutanlığı'nda intihar ettiği iddia edildi. Terhisine 3 ay gibi bir zaman kaldığını belirten annesi Kadriye Han, "Dün öğlen saatlerinde telefonla konuştuk. Bana, 'Bir komutanım beni şikayet etti. Beni sürekli ölümle tehdit ediyor. Korkuyorum' dedi.

Aynı günün akşamı Muradiye Karakol Komutanı Yüzbaşı ile Kemerköprü Köyü Muhtarı eve geldiler. Oğlumun intihar ettiğini söylediler. Bende onlara telefon görüşmesini söyledim. Oğlum intihar etmedi. Öldürüldü" dedi.

Öte yandan Han ailesinin Muradiye Savcılığı'na başvurduğu bildirildi. Han'ın cenazesinin bugün öğle saatlerinde Kemenköprü Köyü'nde (Muç) toprağa verileceği bildirildi. DİHA