HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

İletişim hocasından set işçilerine hakaret

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesinde bir öğretim görevlisinin set emekçileri için yaptığı çirkin yorumlar öğrencilerinin tepkisin...


Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesinde bir öğretim görevlisinin set emekçileri için yaptığı çirkin yorumlar öğrencilerinin tepkisini çekti. Kendisine tepki gösteren öğrencisini de aşağılayan öğretim görevlisi, "Okul yönetimine bildirmek istemiyorum bu tutumunu" diyerek öğrencisini üstü kapalı tehdit etti.
Marmara İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi Abdullah Bozkurt'un set emekçilerini getir götür işlerini yapan kibarlıktan nasibini almamış kişiler olarak lanse etmesi öğrencilerinin tepkilere neden oldu. Bir öğrencinin bu tutumundan dolayı kendisini eleştiren sözlerine tehdit ve hakaret ile cevap veren Bozkurt öğrencisine, ''Sen lafı başka yerinden anlıyorsan ne yapayım genç arkadaşım. Bu kafa ile nasıl üniversite okunuyor anlamıyorum gerizekalı arkadaşım'' diye hitap etti.
Bozkurt öğrencisini, “Okul yönetimine bildirmek istemiyorum bu tutumunu, sen o iş güzar setçilerin avukatı mısın?” diyerek tehdit etmeyi de ihmal etmedi.
Bununla yetinmeyip Twitter'dan attığı mesajda ise hem işçileri hem de öğrencileri proveke olan gruplar gibi göstermeye çalışan Bozkurt'un bu kafa ile nasıl öğretim görevlisi olduğunu da biz anlamadık. İşte Bozkurt'un attığı twit;
"Abdullah Bozkurt ‏@abdullahbozkurt bir zamanlar provokatörlerin kullandığı kesim işçi kesimiydi.şimdi ögrenci kesimini her şekilde kullanıyorlar.!yazık ediyorlar kendilerine.!"
Abdullah Bozkurt'un set emekçilerini aşağılayan çirkin yorumu ise şöyle:
"Şöyle düşüneceksin onur…set işçileri (ışıkçı, jimmyci, vs getir götürcüleri) bu sektörün inşaat kalıpçısı, tornacısı, hurdacısı, dökümcüsü..hayatları boyunca getir lan götür lan la büyüdükleri için kibarca bir şey söylediğin zaman “ulan bu hangi dilde konuşuyor” diye şaşıyorlar..:) "

Business News