Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

"Arınç samimi, CHP'liler ırkçı"

Öcalan'la yapılan görüşmelerin ardından başlayan barış süreciyle beraber sanatçılar da görüşlerini açıklamaya devam ediyor. KILIÇ...

Öcalan'la yapılan görüşmelerin ardından başlayan barış süreciyle beraber sanatçılar da görüşlerini açıklamaya devam ediyor.

KILIÇDAROĞLU'NA ELEŞTİRİ

Son olarak CNN Türk'te Enver Aysever'in programına konuk olan Nur Sürer, barış sürecini destekleğini belirterek CHP'ye ve özellikle Kılıçdaroğlu'na ağır eleştiriler yöneltti. Kılıçdaroğlu'nun, memleketini bile söylemeye çekindiğini vurgulayan Nur Sürer, "Düşünsenize CHP Genel Başkanı'nın nereli olduğunu bile Başbakan'dan öğreniyoruz" dedi.

'KÜRT MİLLİYETÇİLİĞİ MEŞRU'

CHP'yi ırkçı olmakla suçlayan Nur Sürer ayrıca yıllardır süregelen Türk milliyetçiliğine karşı Kürt milliyetçiliğinin de geliştiğini ve bunun meşru olduğunu vurguladı.

'ARINÇ'I SAMİMİ BULUYORUM'

AK Parti'de beğendiği bazı politikacılar olduğunu belirten Nur Sürer, Bülent Arınç için "AK Parti'de de beğendiğim politikacılar var. Mesela Bülent Arınç'ı beğeniyorum. Çok samimi buluyorum söylemini. Bazen dalga geçiyorlar adamla ağlıyor diye. Ama ne kadar insani. Ben reklamlara bile ağlıyorum. Arınç'ı samimi buluyorum" ifadelerini kullandı.

'CHP'LİLERİN BAZILARI IRKÇI'

CHP'yi de eleştiren Nur Sürer, CHP'lilerin bir kısmını ırkçı bulduğunu söyledi. CHP'nin başta anadilde eğitim olmak üzere sürece karşı olmasını çok yanlış bulduğunu kaydeden Sürer '"Anadilde eğitime neden karşı çıkıyorlar ki onlara ne zararı var?"' diye sordu.

SON YAZIDAN