Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

GAZETECİ: "Onlar kim?"... ERKAN ZENGİN: "Türkler!"

İsveç milli takımına davet edilen Eskişehirspor'un oyuncusu Erkan Zengin, antrenman öncesi İsveç basınına açıklamalarda bulundu. 27 ...

İsveç milli takımına davet edilen Eskişehirspor'un oyuncusu Erkan Zengin, antrenman öncesi İsveç basınına açıklamalarda bulundu.

27 yaşındaki fubolcunun İsveç milli takımına davet edilmesi büyük bir şaşkınlıkla karşılanırken Erkan Zengin bu davet hakkında şunları söyledi:

"Milli takıma davetim kamuoyunda sürpriz gibi görülse de açıkçası ben pek şaşırmadım. Milli takım antrenörü Marcus Allback tarafından izlenildiğimi bilyordum ve davet edilmeyi bekliyordum. Kulübümde iyi performanslar sergiledim ve buraya çağrılmayı hakettim. Bu yüzden de bu takımın bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. Ancak hala rüyada gibiyim."

"BEN İSVEÇLİYİM"

Erkan Zengin, İsveç ve Türkiye arasında yaptığı tercihle ilgili ise şunları söyledi:

"Ben İsveç'te doğdum ve başta ailem olmak üzere herseyim burada. Bu yüzden Türkiye'nin pek şansı yoktu. Benim için doğru olan İsveç milli takımını seçmekti ve ben de öyle yaptım.Onlar benim bu konuda konuşmamı istemiyorlar ve doğrusu ben de bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum."

Basın mensubunun "Onlar kim?" sorusuna ise Erkan Zengin "Türkler" diye cevap verdi ve açıklamalarını şu şekilde sonlandırdı:

"Türkiye'de futbol olarak kendimi çok geliştirdim. Hem ofansif olarak hem de defansif. Eskişehirspor'da daha çok sol kanatta oynasam da oyun içinde serbest bir görev veriyor bana hocam. Artık sadece asist yapmıyorum gol de atıyorum. Bu performansla İsveç'in her iki maçında da sahada olmak istiyorum."

SON YAZIDAN