Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

İKİ ŞEYTANLA EL SIKIŞTIM!

Birçok şeytanla el sıkışmak zorundaydım! Alman gazetesine konuşan Annan, şeytanla pazarlık etmek zorunda kaldığını anlattı BM eski Genel...

Birçok şeytanla el sıkışmak zorundaydım!

Alman gazetesine konuşan Annan, şeytanla pazarlık etmek zorunda kaldığını anlattı

BM eski Genel Sekreteri ve Suriye eski Barış elçisi Kofi Annan Alman Berliner Zeitung gazetesine röportaj verdi. İşte Annan'ın açıklamalarından satırbaşları:

- Görevim gereği birçok diktatörle el sıkışmak zorunda kaldım. Şeytanın pek çok hali vardır. Ben Saddam Hüseyin ve Miloseviç gibi iyi görünümlü şeytanlarla el sıkışmak zorundaydım. Daha fazla insan ölmesin diye...

Kendilerini 'normal' görürler

- Bu kişilerin savunma mekanizmaları hep aynıdır. Kendilerini de bizler gibi insanlar olduklarına inandırırlar. Miloseviç bana 'Ben de senin gibiyim' demişti.

- Miloseviç bana New York'ta yaptığımız görüşmede Manhattan'ın barlarından bahsetmişti. Hiçbir şey olmamış gibi davranır bu adamlar. Pişmanlık duymazlar. Bu da beni en çok rahatsız eden şeydi.

- İçimde sürekli bir öfke ve sinir vardı ama bunu dışa vurmamak zorundaydım.

- Beni sürekli Morgan Freeman'a benzetiyorlar. Hatta o zannedip imza alanlar bile oldu. Morgan'a bunu anlattığım zaman beraber çok güldük.

SON YAZIDAN