Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

KÖPEKSİZ KÖYDE DEĞNEKSİZ DOLAŞMAK (1)

Sidal, F.Bahçe Başkanı’nın hakemlerin yüzüne “Ben federasyon falan dinlemem, alayınızın cezasını ben vereceğim. Hakemliğinizi bitirece...

Sidal, F.Bahçe Başkanı’nın hakemlerin yüzüne “Ben federasyon falan dinlemem, alayınızın cezasını ben vereceğim. Hakemliğinizi bitireceğim” dediğini ileri sürdü. Bu sözleri VATAN da teyit ederken, Bursalı oyuncular Yıldırım’ın “Sizi çime gömerim, çıkacak stat bulamazsınız” dediğini de açıkladı

Öne geçtiği maçta F.Bahçe’den fark yiyen Bursa’da genel menajer Süha Sidal, sarı-lacivertlilerin başkanı Aziz Yıldırım hakkında şok bir iddia ortaya attı. Yöneticilerin yayıncı kuruluşa demeç vermesi yasak olmasına rağmen Hikmet Karaman konuşurken kameraların karşısına geçen Sidal “Şimdi tabii ilk devre bitti, içeri giriyoruz. Hepimizi orada, Aziz Yıldırım hakemlere ‘Ben TFF dinlemem, alayınızın cezasını ben vereceğim, hakemliğinizi bitireceğim’ dedi. Bu laftan sonra herkes etkilendi, malesef Türk futbolu için bugün kara bir gün yaşandı.

‘POLİS KAMERASI ÇEKTİ’

Bu sözleri soyunma odası koridorlarında bulunan herkes duydu. Hakemler, Yıldırım’ın sözlerini raporlarına yazmakla mükellefler. Ben, bunların hepsini duydum. Beni bırakın burada herkes duydu, polis kamerası dahil herkes yaşananları çekti. Hakemlerin raporunda da bunları zaten göreceksiniz. 16 yaşında sporcum da vardı benim orada, yaşanan olaylardan sonra herkesin ağzı açık kaldı, yakışmıyor. Devre arasında yaşananlar Türk futbolunun geldiği noktayı net olarak göstermiştir. Bizim için yapacak bir şeyi yok. Artık iş, TFF temsilcilerinde, hakemlerinde.”

Bursalı futbolcular da Sidal’dan farklı olarak Yıldırım’ın Özkalfa ve yardımcılarına “Sizi çime gömerim, çıkacak stat bulamazsınız” sözlerini sarf ettiğini iddiasında bulundu.

‘SİZE SAHİP ÇIKILMALI’

VATAN da Aziz Yıldırım’ın Sidal’ın iddia ettiği sözleri sarf ettiğini teyit ederken, F.Bahçe cephesinden yayıncı kuruluşa yapılan açıklamada ise Aziz Yıldırım’ın hakemlere “Biriniz lan demeyeni atar, biriniz tükürmeyeni atar... Birinin size sahip çıkması lazım” dediği ifade edildi.

EN AZ 45 GÜN CEZA

Hakem Tolga Özkalfa’nın Yıldırım’ın kendisine sarf ettiği sözleri raporuna yazarken, daha önceden 21 gün ceza alan F.Bahçe Başkanı’nın sabıkası bulunması nedeniyle en az 45 gün hak mahrumiyeti cezası alması bekleniyor.

SON YAZIDAN