Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

ORADA NELER OLUYOR (2)

TV8'de yayınlanan TeleGOL programında ortaya atılan iddiaya göre Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım devre arasında soyunma odası korid...

TV8'de yayınlanan TeleGOL programında ortaya atılan iddiaya göre Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım devre arasında soyunma odası koridorlarına indi ve hakem Tolga Özkalfa'ya sert tepki gösterdi.

 Yıldırım'ın maçın hakemine hakaretler yağdırdığı iddia edildi. Bursaspor Menajeri Süha Sidal, "Aziz Yıldırım hakeme 'ben TFF tanımam, cezanızı ben keseceğim hakemliğinizi bitireceğim' diye bağırdı. Bunu benim oyuncuların duydu. Orada ilgili kişiler var. Hakemler büyük ihtimalle raporuna yazacaktır. Yüzlerine söyledi. Devre arasında Türk futbolu için kara bir gün yine yaşandı. En başta benim futbolcularım etkileniyor. Sahaya çıktıklarında hepsinin ayakları titriyor. Ben topçularımı alıp hemen içeriye soktum. Ben Federasyon'un bu işin altında kalacağını düşünmüyorum." dedi.

SON YAZIDAN