Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

"Penaltıydı Burak'ın pozisyonu..."

Jose Mourinho Burak'ın pozisyonu için penaltı itirafında bulundu... Real Madrid teknik direktörü Jose Mourinho Galatasaray maçı önc...

Jose Mourinho Burak'ın pozisyonu için penaltı itirafında bulundu...

Real Madrid teknik direktörü Jose Mourinho Galatasaray maçı öncesinde önemli açıklamalarda bulundu... İşte Mourinho'nun açıklamalarından bazı satır başları:

"Çeyrek finalde tüm takımlar iyidir. Herkes Real Madrid- Barcelona- Bayer Münih'in eşleşmesini bekledi ama olmadı. Biz başka takımla eşleştik. Ben bu konuda gayet ciddiydim. Kayseri'ye gelip Galatasaray'ı seyrettim. G.Saray'a büyük saygı duyduk ve maçı 3-0 kazandık. Aynı saygıyı yine duyuyoruz. Yarın kazanmaya çıkacağız ve yarı finale yükselemeye çalışacağız.

Eski oyuncuları görmek güzeldi. Onlar benim oyuncularımdı ve artık arkadaşlarım onlar benim. Melo ve Muslera'yı İtalya'dan tanıyorum. Eboue ve Riera ile de İngiltere'de karşılaşmıştık. Fatih'i uzun süredir tanıyorum. Onları gördüğüme çok mutlu oldum. Onlar da çok mutlu oldu. Ama sahada arkadaşlık bitiyor. Herkes kazanmak istiyor. Maçtan sonra tekrar arkadaş oluyoruz. Tüm eski oyuncularımla ilişkimi sürdürürüm.

Bence hakem iyiydi. Tabii hataları vardı. Penaltıydı Burak'ın pozisyonu. Ama genel olarak baktığımızda hakem iyidi. Ama Fatih'i anlayabiliyorum kararlar farklı olabilirdi. 1 gol işin rengini değiştirebilirdi. Futbol işte bu. Kararlar bazen beklediğiniz gibi olmuyor. Hakem bu maçı yönettiği için mutluydu ve genel olarak iyiydi bence.

Fatih benim arkadaşım beni gördüğünde bana çok iyi davranıyor. Benim için bu çok önemlidir. Yıllar içinde gelişti bu dostluğumuz. Ben onu çok seviyorum ve biliyorum o da beni seviyor.

4 kaleci getirdik, 1 kalecimizin tek başına kalmamasını istedik. Kalecilerin antrenman yapabilmesi için bu yolu seçtik. Kadromuzda yeterince güçlü oyuncu var. Pepe oynamazsa Albiol oynayacaktır. Başka birini oraya çekmemize gerek yok. Bu sabah toplantıda daha önce 3-0 kazanan takımların 3-0 kaybettiğini hatırlattım. İkinci toplantıda ise Madrid'deki maçta Galatasaray arkada 4 kişiyle oynamış, sonra 3'e dönmüştü. Bu gibi taktik konuları konuştuk. Yarın istemediğimiz bir sonuçla karşılaşmak istemiyoruz.

Juventus ve Bayern arasındaki maç farklı olacak. İkisi de şampiyonluğa oynayan takımlar. Eğer bir futbolcu her zaman üst seviyede olmak için çalışıyorsa her zaman oynayacaktır. Elinden geleni yapan bir futbolcuya her zaman formayı veririm. 2003 yılıydı galiba, Porto-Denizli maçıydı. 6-0 ya da 7-1 gibi kazanmıştık. Denizli'ye gittiğimizde ise çok farklı bir takım vardı. Yarın dolu bir statla karşılaşacağız. Taraftarlar bize ne kadar karşı da olsa oyuncularım motive olacak. Böyle statları seviyoruz.

İlk maçlar oynandıktan sonra bazı takımların daha üstün olduğunu gördüm. Bunlar Barcelona, Real Madrid, Bayern, Malaga, Dortmund. Malaga başarılı olursa hocası için çok sevineceğim.

Real Madrid'deki geleceğimin ise bu maçlara bağlı olduğunu düşünmüyorum. Ben kimlerin oynayacağını biliyorum ama kadroyu açıklamak istemiyorum. Higuain ve Benzema'nın performanslarından da memnunum. Kesinlikle kazanmak için buraya geldik. Yarın 5-1 de bitebilir maç. Maçı kaybedersek, turu geçersek buna sevinmeyeceğiz.

2003'te Türkiye'ye gelmeme çok az kalmıştı. Şu an kimse bir şey söyleyemez. Antrenörlük yapmak isteğim ülkede tutku isterim. Geçmişle ilgilenmiyorum. Benim için önemli olan bugün ve gelecek."

Hiç yorum yok