Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

Giderse gitsin.. Bu kaçıncı? Artık ben de sıkıldım

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman görevinden istifa etti. Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın istifasını sunduğu Y...

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman görevinden istifa etti.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın istifasını sunduğu Yönetim Kurulu, olağanüstü toplanarak kararını verecek.

Aykut Kocaman'ın iki oyuncu üzerinde yönetimle anlaşmazlığa düştüğü ve bu nedenle istifa kararı aldığı öğrenildi.

Şampiyonlar Ligi finalini izlemeye Londra'ya giden Aykut Kocaman'ın burada Aziz Yıldırım ile arası bozuk olan kardeşi Ali Yıldırım ile buluşmasının başkanı sinirlendirdiği de gelen bilgiler arasında...

ALİ YILDIRIM DA İSTİFA ETTİ

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın kardeşi Ali Yıldırım da dün yönetim kurulundan istifa etti. Aykut Kocaman'ın da bu istifanın ardından görevi bırakmayı uygun bulduğu öğrenildi.

KOCAMAN'IN ÜÇÜNCÜ İSTİFASI

Aykut Kocaman Fenerbahçe'de görev yaptığı süre içerisinde, daha önce iki kez daha istifa etti. Kocaman, bu istifa kararlarından Aziz Yıldırım ve futbolcuların ısrarları ile geri döndü.

YILDIRIM: "GİDERSE GİTSİN..."

Öte yandan Fenerbahçe kulislerinde Başkan Aziz Yıldırım'ın da "Giderse gitsin.. Bu kaçıncı? Artık ben de sıkıldım" dediği ve bu istifaya engel olmayacağı konuşuluyor.