Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

Hiç utanmadan o kızın yaşı konusunda bile yalan söylüyor...

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, CNN Türk canlı yayınında soruları yanıtladı. İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, CNNTürk canlı yayı...

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, CNN Türk canlı yayınında soruları yanıtladı.

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, CNNTürk canlı yayınına konuk oldu. 1 Mayıs'ta yaşananları değerlendiren Vali Mutlu 'O bir militandır' dediği Dilan Alp ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.

İstanbul Valisi Mutlu, şunları söyledi:

'DİLAN'IN VE MERAL'İN YARALANMASININ NEDENİ PROVOKE EDENLERDİR'

İstanbul'un her yeri demir balyalarlar dolu. Demir bilyeleri sapanlarla atıyorlar. Diyorlar ki vali yanlış hareket etti. Bir gün sonra bütün görüntülerle basının önündeyiz. Hedef gözetmiyoruz. Bizim çocuklarımız o balyalarla oyun oynaması gerekirken polise atıyorlar. Bakın marjinallerin gösteri alanına döner dedim, şiddet gününe dönüşür dedim. İşçi kardeşlerimi provoke edenler dedim.
Bütün bu yaralıların, Dilan'ın Meral'in yaralanmasının nedeni onları provoke edenlerdir. Onlara bu çağrıları yapanlardır.

'BENİM VERDİĞİM KARARA UYMAZSANIZ...'

Biz çocuklara acıyoruz ve seviyoruz. Doğru olanı yapan bir idareciyim. Faşist ithamını kabul etmem. Susacak da değilim söyleyeyim. Asıl sıkıntı yaşatanlar benim verdiğim karara rivayet etmeyenlerdir. İhtiyaç olmasaydı vatandaşımıza sıkıntı yaşamazdık. Benim verdiğim karara uymazsınız çıkıp meydanlara çağrı yaparsanız bu yaralanmalar ortaya çıkar
Hukuken benim kararımı uygulamak zorundalar. Beni mahkemeye verselerdi, şikayet etselerdi bu vali yürüyüş hakkımızı elimizden aldı diye. AİHM iyi bir hukuk birimi olarak 30 metrelik çukurlar risk taşıyor der. AİHM’e de başvursunlar bence.

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu'nun yaptığı açıklamalar sosyal medyanın da gündemine oturdu.

İşte Twitter'daki o tepkiler:

Ayşe Hür: CNN'de Vali Mutlu'yu dinliyorum da, bu zat İstanbul'da harcanıyor.Kendisini İçişleri Bakanı yapsalar da 'diktatörlük mü' tartışmaları bitse.

Murat Emir Eren: vali cnn türk'te aslında dilan'ı ve meral'i sevdiğini söyledi. "benim de marjinal arkadaşlarım var" açıklamasını da bekliyoruz. adettendir.

T.C. Aslı Aksoy: cnn türk de istanbul valisi konuşuyor. dinlediğin zaman vali değil sanki istanbul padişahı , ben ne dersem o olur,çıkmasalardı diyor.

Handan Yıldırım
Vali Mutlu cebinde misketlerle geziyor galiba. Cnn Türk stüdyosuna bile misketlerle gelmiş. Yazık, acıdım...

deniz atam Vali Cnn Türk'te saniye saniye mobese görüntülerini durdurarak Dilan'ı marjinal terörist ilan etmek için uğraşıyor. #valimutluistifa

mügüş Polis Dilan'a orantılı olarak bu şekilde karşılık verdiyse, Dilan'ın zarar verdiği polis ölmüş olmalı. Açıklar mısınız? @Valimutlu