Page Nav

HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

Sendikalardan grev çağrıları başladı

Sendikalar, halkın isyanıyla dayanışma ve halka yönelik polis saldırılarını protesto etmek için grev çağrıları başladı. İstanbul Eğitim...

Sendikalar, halkın isyanıyla dayanışma ve halka yönelik polis saldırılarını protesto etmek için grev çağrıları başladı. İstanbul Eğitim Sen 6 No’lu Şube 3-4 Haziran tarihlerinde iş bırakma eylemi yapacağını açıkladı
İstanbul Eğitim Sen 6 No’lu Şube (Üniversiteler Şubesi) halkın isyanına ve demokratik direnişine yönelik devlet terörünü protesto etmek için 3-4 Haziran günlerinde iş bırakma kararı aldı.
Eğitim Sen 6 No’lu Şube, tüm ünversite yönetimlerini bu hafta yapılacak sınavları ertelemeye çağırdı.
Eğitim Sen 6 No’lu Şube’nin çağrısında şu ifadelere yer verildi:
Tüm üyelerimizi  ve üniversite emekçilerini bu tarihi günlerin bilinci ve sorumluluğu ile iş bırakma eylemimize destek vermeye, AKP’nin emek düşmanı politikalarına ve  devlet terörüne karşı haklı mücadelemizi yükseltmeye çağırıyoruz.