HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Doğdum işte babacığım

Doğdum işte babacığım Sarp, yamaçları yollarında kara kışın, Doğdum işte onurumuzun kondusunda. Büyüdüm işte babacığım, Sen yüzümü g...

Doğdum işte babacığım
Sarp, yamaçları yollarında kara kışın,
Doğdum işte onurumuzun kondusunda.
Büyüdüm işte babacığım,
Sen yüzümü göremesende,...
Ben sesini duyamasamda,
Kavganın yollarında sırt sırta yürüyemesekte,
Büyüdüm işte babacığım…
Diyordun ya hani:
“Doğdun işte Hasan Ferit
Sen bir emekçi çocuğusun,
Haklı davanda diren sende.
Kararlı ve keskin ol,
Onurlu mücadelenle,
Sonuna kadar diren…”

Doğdum büyüdüm ben,
Kavgayı sokaklarda gördüm ben,
Direndim yeri geldi düştüm ben,
Onurlu mücadelemizde
Bende senin yanındayım babacığım…

Hasan Ferit Gedik
Devamını Gör

Business News