HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Maç katledildi, penaltımız verilmedi, zaten sahayı yakmaya çalışan da Beşiktaşlıymış..." KABUS GERİ DÖNDÜ!

Fenerbahçeli yönetici Mahmut Uslu, Beşiktaş karşılaşmasının ardından hakem Cüneyt Çakır ve yardımcılarının kararlarını sert bir dille ele...

Fenerbahçeli yönetici Mahmut Uslu, Beşiktaş karşılaşmasının ardından hakem Cüneyt Çakır ve yardımcılarının kararlarını sert bir dille eleştirdi.

"BİR MAÇ KATLEDİLMİŞTİR"

Mahmut Uslu yaptığı açıklamada "Ben artık yeter diyorum. Çok ayıp. Biraz ayıp oluyor. Açık ve net olarak diyorum ki bir maç katledilmiştir. Fenerbahçe dimdik ayaktadır. Önümüzdeki haftalarda bu farkı arttıracaktır, buna da gücü vardır" dedi.

"PENALTIMIZ VE GOLÜMÜZ VERİLMEDİ"

Sözlerine devam eden uslu, "Ben konuştum, kim üzerine alınıyorsa alınsın. Maçta 3-4 tane hakem var. Çok net olarak penaltı var. Bir tane de golümüz verilmedi. Kim üzerine alınırsa alınsın" diye konuştu.

"O TARAFTAR BEŞİKTAŞLI'YMIŞ"

Derbide yanıcı bir maddeyi Beşiktaş taraftarının attığını belirten Mahmut Uslu, "Sahaya atılan yanıcı maddeler Beşiktaşlı bir taraftar tarafından atılmış. Zaten itiraf etmiş. Amasya'dan gelen bir taraftarmış" açıklamasını yaptı.

Business News