HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Hollywood'a ilk geldiğimde çok saftım"

'Çok saftım' İngiliz oyuncu Sienna Miller, kapak olduğu Esquire dergisinin Şubat sayısına özel röportaj verdi.  Ho...






'Çok saftım'
İngiliz oyuncu Sienna Miller, kapak olduğu Esquire dergisinin Şubat sayısına özel röportaj verdi. 
Hollywood'a ilk geldiğinde çok saf olduğunu ve bu yüzden pek çok işin istediği gibi gitmediğini anlatan oyuncu dürüst olmasının da dezavantajlarını yaşadığını belirtti. Miller, 'Hollywood'a 21 yaşında geldiğimde saf ve dürüst bir kızdım. Benim için hayat öyleydi, istediğim işi içime sindiği gibi yapmalıydım. İngiltere'de büyüdüğüm kasabada öyle yetiştim, yaramaz bir kızdım. Bu yüzden ilk geldiğimde zorlandım, pek çok işim geri tepti,' dedi. İşsiz kaldığı dönemler de olan Miller, şansın ona güldüğünü ve Hollywood'a adapte olarak kendine iş bulduğunu da anlattı

Business News