HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

TEM'DE CAN PAZARI (Video)

TEM Otoyolu Elmalı mevki Edirne istikametinde bir halk otobüsünde yangın çıktı. Olayda 4 kişi hayatını kaybetti, çok sayıda yaralı va...


TEM Otoyolu Elmalı mevki Edirne istikametinde bir halk otobüsünde yangın çıktı. Olayda 4 kişi hayatını kaybetti, çok sayıda yaralı var.


Kavacık'ta TEM Otoyolu Edirne istikametinde seyir halindeki özel halk otobüsünde kaza soncu yangın çıktı. Yanan otobüste 4 kişi öldü, çok sayıda yaralı ise ambulanslarla çevre hastanelere kaldırıldı.

Olay, TEM Otoyolu Elmalı Barajı mevkiinde saat 14.00 sırlarında meydana geldi. Tuzla-Topkapı seferini gerçekleştiren 500 T hatlı halk otobüs, Kavacık'tan Edirne istikametine seyir halindeyken Elmalı Barajı mevkiinde arızalanarak beton bariyerlere çarptı.
Çarpma sonucu otobüsün motor kısmında yangın çıktı. Bariyerlere dayanan otobüsün kapılara açılmayınca içindeki yolcular camları kırarak dışarıyı çıkmaya çalıştı. Yanan otobüste arka arkaya bir kaç patlama meydana geldi. Patlamanın yangın tüplerinden meydana geldiği belirtildi. Yangın sonucu 4 kişi öldü birçok yaralı ise olay yerine gelen ambulanslarla hastanelere kaldırıldı. Ölenlerden birisinin Tevrat Barışık isimli kadının olduğu belirtildi. Olay yerine gelen itfaiye yanan otobüse müdahale ederek söndürdü. Olay yeri inceleme ekipleri de otobüs çevresinde güvenlik önlemi aldı. Polis, otobüs yangını inceleme başlattı.

YARALI YOLCU KONUŞTU
TEM otoyolu Kavacık Mevkii’nde meydana gelen kazada yaralanan 30 yaşındaki Yunus Aktaş tedavi edildiği Ümraniye Eğitim ve AraştırmaHastanesi’nde yaşadıklarını anlattı.
Bir avukatlık bürosunda çalışan Aktaş, şunları söyledi: "Otobüs sağ şeritte giderken şoför yanındaki iki kişiyle yol boyunca sohbet ediyordu. Birisi koltukta diğeri de kapının dibinde duruyordu. Şoför arkadaş sağa kırdığında, emniyet şeridine girdiğinde ‘Ne yapıyorsun sen’ diye bağırdım. O sırada zaten hiç bana bakmadan refüje girdi. 10 saniyelik bir olay zaten. Depo mu patladı? Nasıl oldu bilemedim? Ben kendimi sol tarafa attım. Cam kırıldı camdan kendimi aşağıya attım. Zaten kollarım kırık içerisinde ayaklarımda bir şey var tam olarak bilmiyorum. Araç o kadar hızlı değildi. Yolda trafik yoktu. Seri bir şekilde akıyordu. Sadece şoförün yanındakilerle sohbet etmesinden kaynaklanan bir durum. Otobüste bütün koltuklar doluydu ayakta da kişiler vardı. Sağ tarafta komple kadın ve çocuklar vardı. Yangının içerisinde kalan muhtemelen kadın ve çocuklar ben kendimi camdan dışarı attım. Ambulans beklemeden kendi imkanlarımla hastaneye geldim." 

MEZAR ZİYARETİNDEN DÖNÜYORDU
Olay yeri inceleme ekiplerinin yaptığı incelemede ise otobüsün içinde 4 ceset olduğu tespit edildi. Hayatını kaybedenlerden birinin adının Tevrat Barışık olduğu ve mezar ziyaretinden evine döndüğü öğrenildi. Olay yeri inceleme ekiplerinin yaptığı çalışmanın ardından cesetler cenaze aracına konularak incelenmek üzere Adli Tıp Kurumuna götürüldü. Olayla ilgili çok yönlü soruşturma başlatıldı.
OTOBÜS YANGINIYLA İLGİLİ AÇIKLAMA
İstanbul Özel Halk Otobüsü Şirketleri tarafından halk otobüsündeki yangınla ilgili yazılı açıklamada da, kazayla ilgili şoför ve görgü tanıklardan alınan bilgiler verilerek," Yaşamını kaybeden yolcularımıza Allahtan rahmet,yaralılara acil şifalar diliyoruz" denildi.
İKİ PATLAMA OLDU İDDİASI

Olay sırasında otobüsün içinde olan yolculardan biri dehşet anlarını anlattı. Annesi ve yengesiyle birlikte otobüste olduklarını ifade eden yolcu "Annem camdan fırladı. Ben de ön camdanm yola düştüm. Yengem içerde kaldı. Onu çıkarmak için otobüse koştum bu sırada ikinci patlama oldu. Tekrar yola düştüm yengem içerde kaldı kurtaramadım. İkinci parlamadan sonra otobüs kül oldu" dedi.

VİDEO