HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Son süreçte bizim cenahtan epeyce saygısızlık gördüm"

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, son süreçte kendi cehahlarından saygısızlık gördüğünü söyledi. Gül, Başbakanlık koltuğuna ise Ahmet Davutoğl...

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, son süreçte kendi cehahlarından saygısızlık gördüğünü söyledi.
Gül, Başbakanlık koltuğuna ise Ahmet Davutoğlu’nun oturacağını aktardı. Abdullah Gül, görev süresinin bitimine 9 gün kala son veda resepsiyonunu Çankaya Köşkü’nde verdi. İş, sanat, akademi, sivil toplum örgütleri ve spor dünyasından isimleri, eşi Hayrünnisa Gül ile birlikte ağırlayan Abdullah Gül, konuklara hitaben kısa bir konuşma yaptı. Kendisinin de Çankaya’yı halka açtığını anlattı. Konuşmasının ardından soruları cevaplayan Gül, müstakbel başbakan olarak Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nu işaret etti. Gül, “Partinin kongresi, ben cumhurbaşkanlığını devretmeden bir gün önce olacak. Benim gördüğüm kadarıyla başbakanlığı devralacak arkadaşımız Dışişleri Bakanı Ahmet Bey. Kendisini siyasete de, devlet hayatına da kazandıran benim.” dedi. Gazetecilerin sorusu üzerine bazı AKP milletvekillerinden ve sosyal medya hesaplarından kendisi aleyhine yapılan kampanyalardan duyduğu rahatsızlığı dile getirdi. Gül, “AK Parti’nin kurucusuyum. İlk tohumunu atanım, yenilikçi hareketle birlikte. Tecrübemi yine kendi kurduğum partinin başarılı olması için aktarmaya çalışacağım. Bu ara çeşitli yazılanlar, çizilenler var… Benim cumhurbaşkanı olmam sürecinde ‘Aman cumhurbaşkanı olmasın’ diyenlerin bana parti kurdurması, yeni cephelere çekmesi çabası var, onu gördüm. Bizim cenahtan yapılan epeyce saygısızlıkları da gördüm, bu son süreç içerisinde. Bunların hepsini de takip ettim. Saygısızlıklarını bir hatırlatmış olayım, geçeyim.” ifadelerini kullandı.

Business News