HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Kocama arkadaşımı tavsiye ettim"

Çok eşliliğin yasalaşması ve kadın düşmanı açıklamalarıyla kamuoyunun tanımak zorunda kaldığı danışman Sibel Üresin, bu kez bir televizyon ...


Çok eşliliğin yasalaşması ve kadın düşmanı açıklamalarıyla kamuoyunun tanımak zorunda kaldığı danışman Sibel Üresin, bu kez bir televizyon programında, "İstanbul'da tek eşli kimse yok. Kocama arkadaşımı tavsiye ettim" şeklinde kustu.
Çok eşliliğin yasal hale gelmesiyle aldatmanın ortadan kalkacağı ve çalışan kadınların aldattığı yönünde akıl yoksunu açıklamalarıyla bilinen danışman Sibel Üresin bir kez daha kadın düşmanı açıklamalar sarfetti.
"İstanbul'da tek eşli hiç yok"Seda Sayan'ın programında konuşan Sibel Üresin, İstanbul'da tek eşli kimsenin olmadığını savundu. Çok eşliliği hayli kafaya taktığı anlaşılan Üresin, "Hiç çift eşli yaşayan yokmuş gibi davranıyorsunuz, size şaşırıyorum. Eğer ben sadece kendi ofisimde bana gelen çok eşlileri değerlendirecek olursam, 'İstanbul'da tek eşli hiç yok' diye net bir cümle kurabilirim" dedi.
"Kocama arkadaşımı tavsiye ettim""Kocama arkadaşımı tavsiye ettim" diyen Üresin, sözlerine, "Ben kocama bekar arkadaşımı gösterdim. Beğeniyorsan alabilirsin dedim. Ama o kabul etmedi. Kabul etseydi de boşanmazdım" şeklinde de devam etti.
Şıracının şahidi...AKP'li bakanların "kürtaj" başlığı üzerinden de kadın düşmanlığı yaptıkları dönemde Üresin gibi nefret kusanlara açılan meydan yaşanan akıl tutulmasını ve kirliliği yeterince gözler önüne seriyor.

Business News