HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Solcu liselilerden "Seçmeli ders yalanına boyun eğmeme kılavuzu"

10 Eylül'de başlayacak olan yeni eğitim ve öğretim yılı öncesinde Solcu Liseliler arkadaşları için "Seçmeli ders yalanına boyu...


10 Eylül'de başlayacak olan yeni eğitim ve öğretim yılı öncesinde Solcu Liseliler arkadaşları için "Seçmeli ders yalanına boyun eğmeme kılavuzu" hazırladı.
2012-2013 eğitim-öğretim yılı 9. sınıflar için 10 Eylül Pazartesi, diğerleri için 17 Eylül günü başlıyor. Yeni eğitim yılı öncesinde okulların yeni eğitim modeli 4+4+4'e göre düzenlenmesine ilişkin haberler basında sıkça yer almıştı. Yeni eğitim yılı öncesinde değişen sadece okulların yapısı olmamış, öğrencilerin dönem içerisinde alacağı seçmeli dersler de değiştirilmişti.
17 Eylül'de başlayacak olan 2012-2013 eğitim-öğretim döneminde, zorunlu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin yanı sıra müfredata Kuran, Temel Dini Bilgiler ve Hz. Muhammed'in Hayatı gibidersler de eklenmişti. AKP milletvekili Ali Boğa yaşanan tüm bu durumu "...bütün okulları imam hatip okulu yapma şansını elde etmiş durumdayız. 4+4+4 ’ten sonra Kuranıkerim ve peygamberimizin hayatının seçmeli ders olmasından sonra bu şansımız var" cümleleriyle özetlemişti.
Solcu Liseliler ise tüm yaşananlara ilişkin yeni liseye başlayacak olan arkadaşlarına "Seçmeli ders yalanına boyun eğmeme kılavuzu" hazırladı. Solcu Liseliler'in 2012-2013 eğitim-öğretim yılında 9.sınıfa başlayacak olan arkadaşları için hazırladığı Boyun Eğmeme Kılavuzunu şu şekilde.
Liseye Yeni Başlayanlar İçin
SEÇMELİ DERS YALANINA BOYUN EĞMEME KLAVUZU

AKP bütün okulları imam hatip okuluna dönüştürmeyi planlıyor. Bunu biz değil, kendileri söylüyor. AKP Muğla Milletvekili Ali Boğa’yı dinleyelim: “Bütün okulları imam hatip okulu yapma şansını elde etmiş durumdayız. 4+4+4’ten sonra Kuran-ı Kerim ve Peygamberimizin hayatının seçmeli ders olmasından sonra bu şansımız var.”
Anlaşılan o ki AKP bu seçmeli dersleri bir Truva Atı olarak görüyor. Yenilik, özgürlük ve hür irade diyerek önümüze koydukları seçmeli dersler aracılığıyla geleceğimizi karanlığa gömmeye çalışıyor. Bütün çocukların ve gençlerin imam – hatipli olmasını istiyor. Kısacası AKP Türkiye’yi kendisine benzetmeye çalışıyor.
Fakat olmuyor! Sundukları bütün olanaklara rağmen imam-hatip ortaokulları sinek avlıyor. Veliler çocuklarını erken yaşta okula göndermemek için direniyor. Okullarını imam-hatibe çevirmeye çalışanlara karşı öğrenciler okullarına sahip çıkıyor. İşte bu yüzen AKP kâbusa dönüşen rüyası karşısında çirkince saldırıyor, hakaret ediyor, tehdit ediyor.
Şimdi sıra bizde! Tayyip’in bir rüyasını daha kâbusa çevireceğiz! Özgürlük aldatmacalarıyla önümüze koydukları bu dersleri seçmeyeceğiz! Çünkü liselerin AKP’nin arka bahçesine dönüşmesine izin vermeyeceğiz!
Diyoruz ki;
AKP’nin seçmeli dersleri masum birer ders olarak görmediğini bütün arkadaşlarımıza ve ailemize anlatırsak,
Okul idarelerinin arkadaşlarımızı “öğretmen yok” bahanesiyle istedikleri dersler yerine dini içerikli derslere yönlendirmelerine izin vermezsek,
Dini dersleri listenin en başına koymuşlar. Bu derslerin özendirilmesini engellersek,
Liselerin İmam – Hatip Lisesi’ne dönüşmesine karşı durursak,
AKP Geleceğimizi Teslim Alamayacak!
Solcu Liseliler

Business News