Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

ÖCALAN: "21 Mart’ta Yapacağım Çağrı..."

PKK lideri Abdullah Öcalan’la görüşen Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) Eş Genel Başkanı Hakkari Milletvekili Selahattin Demirtaş ile BDP...

PKK lideri Abdullah Öcalan’la görüşen Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) Eş Genel Başkanı Hakkari Milletvekili Selahattin Demirtaş ile BDP Grup Başkan Vekili Iğdır Milletvekili Pervin Buldan ve İstanbul Milletvekili Sırrı Süreyya Önder, İmralı dönüşü Ataköy Marina’da açıklama yaptı.
BDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Öcalan’ın mesajını kamuoyu ile paylaştı.
“Tüm Türkiye toplumu ve basına selam ve saygılarımı iletiyorum. Mevcut çözüm süreci olumlu ilerliyor.
“Hedef tüm Türkiye’nin demokratikleşmesidir. Çabalarımız bunun için. Bu amaca hizmet edecek çerçevede 21 Mart’ta bir çağrı yapmak üzere hazırlıklar sürüyor. Yapacağım çağrı tarihi nitelikte olacak. Bu çağrı askeri ve siyasi ayaklara dair doyurucu bilgiler içeriyor olacak.
“Silah meselesini hızla, bir ten yitirilmeden çözmek istiyorum. Tüm bunların pratikleşmesi için yüce bir iradeyi temsil eden parlamento ve siyasi partilerin sunacağı desteği çok değerli buluyorum.
“Geri çekilmenin hızla gerçekleşmesi ve barışın kalıcı hale gelmesi için ümit ediyorum ki parlamento hızla üstüne düşen tarihi misyonun gereğini yerine getirecektir.
“Zamanla kamuoyunu kendi adıma daha detaylı şekilde bilgilendirmeyi umut ediyorum.”

SON YAZIDAN