Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

"Türk gazetelerindeki tek doğru şey tarihtir..."

SPOR DÜNYASINDAN UNUTULMAZ "KAPAK" SÖZLER... Jose Mourinho Savaşa gidecek olsam ve yanıma en fazla 1 kişi alabilecek olsam o k...

SPOR DÜNYASINDAN UNUTULMAZ "KAPAK" SÖZLER...
Jose Mourinho
Savaşa gidecek olsam ve yanıma en fazla 1 kişi alabilecek olsam o kişi Drogba olurdu...
 Jose Mourinho
Daniel Alves: Futbolu biz keşfettik. Kimse bizim kadar iyi oynayamaz.
Mourinho: Daniel Alves doğru söylüyor. Futbolu onlar keşfetti ama Brezilya'yı da biz Portekizliler keşfettik.
 Muhammed Ali
Şampiyonluğu rüyanda bile görüyorsan uyan ve hemen özür dile..
 Micheal Jordan
Yetenek maçı kazandırır ama zeka ve takım oyunu şampiyonluğu...
 Zlatan Ibrahimovic
Beckham'ın aramıza katılmasıyla artık yalnızca iyi bir takım değil aynı zamanda yakışıklı bir takımız..
 Steve Nash
Muhabir: "Tony Parker neleri sizden daha iyi yapıyor?"
Steve Nash: "Benden daha iyi Fransızca konuşuyor"
 Robert Mancini
Sigara içtiğini biliyorum. Doğru bir davranış değil ama ben onun babası ya da annesi değilim. Eğer benim oğlum olsaydı kıçına tekmeyi basardım. Ona içmemesi gerektiğini söyledim. Gerçi Balotelli'nin çok içtiğini sanmıyorum, günde beş ya da altı tanedir...
 Bill Shankly
Topla ne yapman konusunda kararsızsan golü at, alternatiflerini ben maçtan sonra söylerim.
 Pele
Messi ne zaman 1283 gole ulaşır ve 3 Dünya Kupası kazanır, o zaman oturur konuşuruz. İnsanlar bana devamlı 'ne zaman yeni bir Pele çıkacak' diye soruyorlar. Ben de cevap olarak asla diyorum. Annem ve babam fabrikayı kapattı..
 Steven Gerrard
Şutunuzla sadece kaleciyi geçmeyi değil, onu yok etmeyi düşünün!
 Johan Cruyff
Tanrıya inanmam, İspanya'da 22 futbolcu da istavroz çıkarır, eğer bir faydası olsaydı bütün maçların berabere gitmesi gerekirdi...
 George Best
1969'da içkiyi ve kadınları bıraktım. Hayatımda geçirdiğim en berbat 20 dakikaydı...
 Micheal Jordan
Kariyerim boyunca 9000'den fazla başarısız atış yaptım, 300'den fazla oyun kaybettim, 26 kez oyun kazandıracak atışı ıskaladım. Çabaladıkça başarısız oldum, başarısız oldukça çabaladım. İşte başarımın sırrı...
 Magic Johnson
Dünya'da iki tip basketbolcu vardır Jordan ve diğerleri...
 Micheal Jordan
Herkes bir gün Michael Jordan olmak istiyor. Ben ise her gün Michael Jordan olmak zorundayım...
 Jose Mourinho
Çocuk bakıcılığı yapmaktan takımını şampiyon yapamıyor...(Arsene Wenger hakkında)
 Haim Revivo
Türk gazetelerindeki tek doğru şey tarihtir...
 Johan Cruyff
İtalyanlar size karşı galip gelemezler ama siz onlara mağlup olabilirsiniz...
 Wesley Sneijder
Takım içinde karar aldık ve Robben'e bildirdik. Sahaya çıktığımızda o kendi topunu getirecek..
 Fatih Terim
Dünyada iki tarz insan vardır. Kimileri tarih olur, kimileri tarih yazar..
 Arsene Wenger
Bir takımda 1 Brezilyalı yarar, 2 Brezilyalı karar, 3 Brezilyalı zarar.
 Patrice Evra
Paris'e transfer olmam için Ferguson'u öldürmeniz gerekli.
 Ronaldo
Maçtan sonra herkes ter kokarken Beckham parfüm kokardı.
 Cristiano Ronaldo
Kulüp değiştirmek sevgili değiştirmeye benzer. En iyi performansı ilk başta sergilersin.
 Claudio Ranieri
Adriano'yu durdurmanın tek yolu staddaki ışıkları kapatmaktır.
 Gary Lineeker
Futbol 90 dakika süren ve sonunda Almanların kazandığı bir oyundur.
 Guus Hiddink
Yıldızlarla çalışmak zor değildir. Zor olan daha az yetenekli olup kendisini yıldız sananlarla çalışmaktır.
 Cevad Prekazi
Prekazi: Arena'ya gitmek istemiyorum. Sami Yen'i seviyorum.
Ceyhun Y: Sami Yen mi kaldı abi?
Prekazi: Babam da öldü ama hala seviyorum...
 Daniel Amokachi
Spiker: Hükümet yetkililerinin futbolla ilgili olması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Amokachi: Çok normal, ikimiz de trübünlere oynuyoruz.
 Şenol Güneş
Futbolu eskiden fakirler oynar, zenginler izlerdi; şimdi ise zenginler oynuyor, fakirler izliyor.
 Ron Atkinson
Hayatım boyunca hakemler hakkında yorum yapmadım ve bu alışkanlığımı bugün maçımızı yöneten şerefsiz için bozmayacağım.
 Pavel Nedved
Bir takım küme düşerse futbolcular gider, adamlar kalır.
 Paolo Maldini
Hiçbir kuvvet beni bu stadda (Ali Sami Yen) 25.000 kişi olduğuna inandıramaz! Dida'yı bir kere bile duyamadım.
 Jose Mourinho
Muhabir: Takım yorgun muydu?
Mourinho: Yorgun mu ? Günde 15 saat çalışıp ayda birkaç yüz euroyla evine dönen baba yorgun olur, biz değil.
 Hristo Stoickhov
Beni durdurmak için tabancaya ihtiyaç duyarlardı. Ama Messi'yi durdurmak için makineli tüfeğe ihtiyaç var.
 Alex Ferguson
Roy Keane boş evde kavga çıkartabilir.
 Micheal Platini
Büyük takımlar kazandıkları kupalarla, küçük takımlar ise büyük takımları yenmeleriyle övünür.
 Sir Bobby Charlton
Eğer beyaz mendiller sizin için sallanıyorsa fazla endişelenmeyin, başkanınız size sahip çıkar. Ancak beyaz mendiller başkan için sallanıyorsa siz en iyisi mi yeni bir yer bulun.
 Johan Neskens
Barcelona'da bir oyuncu eğer pas hatası yapıyorsa bu diğer on oyuncunun suçudur.
 Johan Cruyff
Doktorlar sigarayı bırakmazsam futbol oynayamayacağımı söylediler, ben de futbolu bıraktım.
 Bill Shankly
Bazı insanlar futbolun bir ölüm kalım meselesi olduğuna inanırlar.Sizi temin ederim ki ondan çok çok daha önemlidir.
 Albert Camus
Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.
 Pascal Nouma
Ben ölürsem İnönü'ye gömün.
 Diego Maradona
Muhabir: Barcelona'ya transfer oldun İspanyada'da başarılı olabilecek misin?
Maradona: Neden top orada yuvarlak değil mi?
 Bill Shankly
Liverpool şehrinin iki büyük takımı var.Biri Liverpool, diğeri de Liverpool'un yedekleri..
 Jose Mourinho
Teknik direktör olmak için, önce futbolcu olmak gerektiğini söylüyorlar.Peki, jokey olmak için de önce at mı olmak gerekiyor...
 Johan Cruyff
Futbol basit bir oyundur, zor olan ise basit futbol oynamaktır.
 George Best
Eğer biraz çirkin olsaydım, ne Pele ne de Maradona'nın adı hatırlanmazdı.
 Alex Ferguson
İstatistikler mini etek gibidir. Çok şeyi gösterir ama asıl isteneni göstermez.

SON YAZIDAN