HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Doğu Perinçek'ten Kadir İnanır'a Mektup

"Sayın Kadir İnanır, Değerli Yaratıcımız, Siz mertliğinizle hep milletimizin özlemlerini temsil ettiniz, gönüllerimizde her zaman...

"Sayın Kadir İnanır,
Değerli Yaratıcımız,

Siz mertliğinizle hep milletimizin özlemlerini temsil ettiniz, gönüllerimizde her zaman kahramansınız.
Sizin temiz duygularınızı anlıyorum. Haksızlığa her zaman isyan halinde oluşunuz hep paylaştığımız tavrınızdır.
Ama bu Açılım denilen olay başka bir şey. Bir Yobaz Diktası kuruluyor. Türkiyemiz Müslüman komşularımıza karşı Terör İhraç Üssü haline getiriliyor. Türkiyemizin önüne Haçlı Seferinde piyon rolü konuyor. Dışta ve içte kanlı boğazlaşmaların yolu açılıyor.
Bu kanlı senaryoda hepimizin kahramanı olan Kadir İnanır’ın karakter ve kişiliğine uygun bir rol yok.
Size çok değer verdiğim, yaptığınız işlere çok değer verdiğim için bu satırları yazıyorum. Beni lütfen hoşgörün.
Uzaktan da olsa her zamanki yürekten dostluk duyguları ve saygılarla.

Doğu Perinçek
"


Kadir İnanır iki sene önce Aydınlık gazetsine verdiği bir röportajdaysa Ergenekon davası için "Bu dava kesinlikle bitecektir. Çekilen acılar toplumumuzun gelişmesinin ışığı olacaktır. Uyduruk bir senaryo olduğuna inanıyorum. Toplumumuzun gelişmesini istemeyen emperyalist güçlerin bir oyunu olduğunu düşünüyorum. Silivri'deki yurtseverlere selam olsun" demişti.

ulusalkanal.com.tr

Business News