Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

'40 yıllık liberalim böyle talan görmedim...'

AKP kent yağmasında Gezi Parkı'nı biber gazları ve iş makineleriyle yok etmeye girişerek bir eşik daha atladı. Yaşanan talana ilişk...

AKP kent yağmasında Gezi Parkı'nı biber gazları ve iş makineleriyle yok etmeye girişerek bir eşik daha atladı. Yaşanan talana ilişkin bir liberalin yorumu ise akıllara Zaytung haberlerini getirdi: "40 yıllık liberalim böyle talan görmedim..."
Liberal Demokrat Parti'nin Genel Başkanı Cem Toker'in Twitter hesabından attığı mesaj AKP'nin kent yağması konusundaki atağının Toker'i bile şaşırttığını gösterdi.
Toker, Gezi Parkı'na çevik kuvvet ve iş makineleriyle yapılan saldırıyı, Beşiktaş'taki Kadıköy iskelesinin satılmasını Twitter'dan şu sözlerle değerlendirdi:
Gezi Parkı, Taksim Meydanı, Beşiktaş İskelesi...40 yıllık liberalim böyle talan görmedim...
cemtoker1.jpg
Toker'in bu mesajına Twitter'dan gelen bazı yanıtlar şöyle:
Mehmet Karaoğlu
@tokcem yani bu talanın liberalizmle alakası yok diyorsunuz... siz de ayranı fazla kaçırmışsınız....
ismail saymaz
:) kaç yıllık sosyalistim @tokcem gibi liberal görmedim.
gokhan
@tokcem Tarlabaşı 360 projesi m2 fiyatı 7500USD+%18 KDV.. minimum ofis 104m2.
(soL - Haber Merkezi)