Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

"Bizim içimiz yandı. Yüzüme bakıp y....k y....k gülüyorlardı"

Tolunay Kafkas, maç sonrası basın toplantısında bir gazeteciyle tartıştı. Trabzonspor'un kaptanı Tolga Zengin, Fenerbahçe'ye ka...

Tolunay Kafkas, maç sonrası basın toplantısında bir gazeteciyle tartıştı.

Trabzonspor'un kaptanı Tolga Zengin, Fenerbahçe'ye karşı oynayıp, kaybettikleri Ziraat Türkiye Kupası finali sonrası düzenlenen kupa töreni sırasında öfkeli şekilde protokol tribününe dönerek parmağını salladı.

"YÜZÜME BAKIP Y....K GÜLÜYORLARDI"

Tolga'nın, TFF Başkan Vekili Ufuk Özerten ve Fenerbahçe Başkan Vekili Abdullah Kığılı'nın bulunduğu tribüne doğru dönerek, "Hepiniz şikecisiniz" diye bağırdı. Bordo-mavili file bekçisi yaptığı açıklamada parmağını protokole salladığını doğrulayarak, "Protokolle aramda problem var. Evet parmak sallama hareketini protokole yaptım. Bu düzene ve bu düzeni bu hale getiren herkeseydi o hareket. Bu hepinizin eseri diye bağırdım. Bizim içimiz yandı. Yüzüme bakıp y....k y....k gülüyorlardı" dedi.

KAFKAS GAZETECİ FIRÇALADI

Trabzonspor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas da maçtan sonra düzenlediği basın toplantısında soru soran gazetecilerden birini fırçaladı.

Kafkas, "Volkan Şen çıkarken bir hareket yaptı. Oyundan çıktığına mı tepki gösterdi ?" şeklindeki soru üzerine, "Bize bir hareket yapmadı. Öyle bir çocuk değil asla o şeyi yapmadı. Ne Trabzonspor’a ne bize öyle bir şey yapmadı. Çıkarken ara sıra bu tip şeyler olabilir yani. Öyle bir saygısızlık bize hiç kimse yapamaz hele Trabzonspor kulübüne hiç kimse yapamaz" karşılığını verdi. Soruyu soran gazetecinin ellerini açması üzerine Kafkas çılgına döndü. "Ellerini açıyorsun da sor da söylüyorum sana" diyen Kafkas, "Ben de sana cevabını söylüyorum. Ben de sana cevabını veriyorum. El yani" ifadelerini kullandı.

Gazetecinin "Ne yapayım ellerimi açmayayım mı" demesi üzerine Kafkas, "Cevaptan tatmin olmadın mı" karşılığını verdi. Kafkas daha sonra yerinde kalkarak, gazetecinin üzerine yürümeye çalıştı ancak yanında oturan görevli buna engel oldu.