Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

"BU ADAM ARTIK SIKTI YAHU"

Erdoğan, 1 Mayıs’ta Taksim Meydanı’nın emekçilere yasaklamasının çukurla bir ilgisi olmadığını partisinin Kızılcahamam toplantısında yi...

Erdoğan, 1 Mayıs’ta Taksim Meydanı’nın emekçilere yasaklamasının çukurla bir ilgisi olmadığını partisinin Kızılcahamam toplantısında yineledi
Başbakan Erdoğan, Taksim Meydanı’nın 1 Mayıs’ta yasaklamasının ardında yatan nedenin teknik değil, politik olduğunu AKP’nin Kızılcahamam toplantısında yeniledi. Toplantıda sendikalarla görüştüğünü ve “Burada ben riski alamam. Taksim’de olmaz. Ben bu meydanı sizden iyi biliyorum” dediğini söyleyen Erdoğan, Taksim yasağının nedenin sadece çukurla ilgili olmadığını şöyle ifade etti:
E ben de geçmişte Taksim’de miting yaptım. Ama belki yarın Taksim de miting alanı olmayacak. Yasak olmasına rağmen ‘ben burada miting yaparım’ diyemezsin. Sana neresi gösterilirse orada miting yapmak zorundasın. Burası hukuk devleti.
Erdoğan yeni miting alanları yapılınca Kadıköy’de de mitinge izin verilmeyeceğini söyledi.
‘Taksim’deyiz demek, AKP iktidarına karşı olmak demek’
Erdoğan yine geçtiğimiz hafta AKP grup toplantısında bundan sonra kent merkezlerinin işçi sınıfına kapatılacağını şu sözlerle anlatmıştı:
21.5 milyon üyeli bir parti olarak Kazlıçeşme’de miting yapıyoruz. İki tane miting alanı inşa ediyoruz, artık bu tür yerlerde miting yapmayalım diye. Dün akşam kendilerine söyledim 30 yıl yapılamazken, şu an illa Taksim demeniz bana AKP iktidarına karşı yapıyoruz dedirtir bundan bunu anlıyorum.