Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

'Daha iyisi gelecek'

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, TRT-Spor'da yayınlanan Futbol Ateşi'ne özel açıklamalar yaptı. Fatih Terim, Futbol At...

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, TRT-Spor'da yayınlanan Futbol Ateşi'ne özel açıklamalar yaptı.

Fatih Terim, Futbol Ateşi programından Tunç Elibol'a sezonun değerlendirmesini yaptı. Terim sözlerine teşekkür konuşmasıyla başlarken, Real Madrid maçı üzerine de değerlendirmelerde bulundu:

'Şampiyonlukta emeği geçen herkese, A'dan Z'ye buradan sonsuz teşekkür ediyorum. Buraya geldiysek hepsinin emeği vardır.

Bu sezon Şampiyonlar Ligi maçları da çok çekişmeliydi, Türkiye Ligi gibi. Taki Real Madrid maçına kadar.

Bizim için bir dönem vardı. Kayseri maçı süreci. O virajı atlattığımızda 'Tamam' dedim.
Şampiyonlukta hiç ümidimizi kaybetmedik ama bir ara 'acaba mı?' dedik.

Ben sonradan hayıflanmaya çok kızıyorum. Önceden düşünmek lazım ki sonradan üzülmeyelim. Real Madrid'e elendiğimize çok üzüldüm. Tabi Avrupa'daki yankılarına sevindim. Real Madrid'i geçebilirdik. Orada bir gol atsak farklı olabilirdi. Belki yine elenebilirdik ama farklı olurdu. Eboue orada o pozisyonu atsa.. Ne olursa olsun Şampiyonlar Ligi'nde son 8'i gördük. Şükürler olsun. Ama bu yeterli değil. Devam ettirebilmek asıl önemli olan. Galatasaray bir Dünya devidir. '