Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

"Yeter’ Bıktım sizin gazınızdan. Bu ülke bu kadar sahipsiz değil"

’Çoluğuma çocuğuma ekmek götürmek istiyorum. Yeter’ Bıktım sizin gazınızdan. Bu ülke bu kadar sahipsiz değil’ Gezi Parkı’nda başlayan ol...

’Çoluğuma çocuğuma ekmek götürmek istiyorum. Yeter’ Bıktım sizin gazınızdan. Bu ülke bu kadar sahipsiz değil’

Gezi Parkı’nda başlayan olaylar, İstiklal Caddesi girişine kadar sıçradı.Polisin sert müdahalesinden çevredeki vatandaşlar da etkilendi

Bu sırada polislerin karşısına geçen bir vatandaş, 'Ağzımız yüzümüz duman oldu. Her gün böyle bu, her gün böyle. Yeter artık amirinize söyleyin. Yeter! Yeter! Yeter! Bu ülke bu kadar sahipsiz değil. Yeter! Çoluğuma çocuğuma ekmek götürmek istiyorum. Sizin gazınızdan bıktım' diye bağırdı.