HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Türk-İş'in yeni başkanı AKP'nin seyyar vekil adayı

Mustafa Kumlu’nun istifasının ardından Yönetim Kurulu toplandı. Yapılan seçimde Demiryol-İş Genel Başkanı ve Türk-İş Genel Mali Sekrete...

Mustafa Kumlu’nun istifasının ardından Yönetim Kurulu toplandı. Yapılan seçimde Demiryol-İş Genel Başkanı ve Türk-İş Genel Mali Sekreteri Ergün Atalay genel başkanlığa seçildi. Yönetim kurulunda yeni görev dağılımı gerçekleştirildi. Yedek binici üye Koop-İş Genel Başkanı Eyüp Alemdar yönetime girdi. Yapılan görev dağılımına göre Türk-İş Yönetim Kurulu şu şekilde: Genel Başkan Ergün Atalay (Demiryol-İş), Genel Sekreter Pevrul Kavlak (Türk Metal), Genel Mali Sekreter Ramazan Ağar (Yol-İş), Genel Eğitim Sekreteri Nazmi Irgat (TEKSİF) ve Genel Teşkilatlandırma Sekreteri Eyüp Alemdar (Koop-İş)
O sendikacı Ergün Atalay’mış
Tekel direnişi sürerken Başbakan Erdoğan bir televizyon kanalında şu ifadeleri kullanmıştı:
İstemezdim ama ifşa edeceğim. Bir sendikacı bana diyor ki, “İzmir’de çalışan işçiyi gönderin Hakkari’ye, Muş’a zaten gidemez.
Başbakan Erdoğan’a 4/C meselesi için akıl veren bu sendikacı Ergün Atalay’dı. Atalay bir süre sonra o sendikacının kendisi olduğunu açıklamıştı.
Öte yandan her seçim döneminde AKP’den Sakarya milletvekili adayı olacağı yönünde tartışmalar çıkan Atalay, Recep Tayyip Erdoğan’ın yakın dostu.

Business News