Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

"Terim tabi ki Türkiye'nin ve Avrupa'nın en iyi antrenörlerinden biri"

Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Roberto Mancini, Şampiyonlar Ligi'nde karşılaşacakları Juventus maçı öncesi açıklamalarda bu...

Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Roberto Mancini, Şampiyonlar Ligi'nde karşılaşacakları Juventus maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

İtalyan teknik adamın basın toplantısından öne çıkanlar şöyle;

Soru: İtalyan futbolunu iyi biliyorsunuz, ilk maçta reçeteniz nedir?

"Şuan hazır bir reçetem yok ama Galatasaray'ın kadrosu çok iyi ve yarın iyi bir netice almak için çalışacağız. Sadece bir gün görüşebildim oyuncularla. Juventus iyi bir takım, zor maç olacak."

Soru: Terim'in ayrılmasının ardından göreve başladınız. Bu sürecin zor olacağını düşünüyor musunuz?

"Baskı olmayacak. Terim tabi ki Türkiye'nin ve Avrupa'nın en iyi antrenörlerinden biri ama futbol bu, bazı değişimler oluyoruz. Umarım da iyi bir sonuç alırız."

Soru: Juventus'u tanıyorsunuz, sizce Tevez yarın oynar mı?

"Tabi ki çok iyi tanıyorum. Beraber başarılarımız oldu. Onu iyi tanıdığım için yarın çıkacak maçını oynayacak diye düşünüyorum."

Soru: Yönetimle Avrupa'da başarı konusu masaya yatırıldı mı? Şampiyonlar Ligi'ndeki hedef nedir?

"Ben Fatih'in izinden devam etmek istiyorum. Tabi ki hedef turu geçmek. Real Madrid karşısında sonuç iyi değildi ama her takım Madrid'e mağlup olur. Bundan sonra daha iyisini hedefleyeceğiz."

Soru: Galatasaray yönetimi sizle ne zaman temasa geçti?

"İlk görüşmeler 4-5 gün önce oldu. İstanbul'a geldim ve herşey çabuk gelişti. Maça gelirsek R.Madrid maçını unutmalıyız, önümüzdeki maça bakmalıyız."

Soru: Daha önce Galatasaray maçlarını takip ettiniz mi? Türk oyuncularla ilgili görüşünüz nedir? Taktiksel değişiklikler olacak mı?

"Yabancı oyuncuları tanıyordum. Türkler'in ise bazılarıı tanıyordum. Bu maçtan sonra beraber çalışacağız. Galatasaray'ın çok iyi kadrosu var. Taktik konusunu şuan bilemiyorum. Oyuncuları görüp karar vereceğim. Eğer soft bir başlangıç isteseydim, evde kalırdım. Bu işin güzel tarafı böyle tecrübeleri yaşamak. Geçmiş problemleri unutmalıyız. Küçükken Juventusluydum. O yüzde sadece maça odaklanıyorum."

Soru: Yarınki maç için önceki teknik ekipten bilgi aldınız mı?

"Tabi ki bir günde maça hazırlanmak handikap. Böyle durumlarda oyuncuların iyi olması da yetmiyor biraz da şans gerekiyor. Juventus'u iyi tanıdığım için bu da küçük bir avantaj olarak değerlendirilebilir."

Soru: Galatasaray'ın ofansif yapısı değişecek mi?

"En önemli şey bir denge tutturmak. Tabi ki Galatasaray'ın mantalitesi ofansif olduğu için bunu değiştirmeyeceğiz. Tabi çalışıp savunma problemine de çözüm bulacağız."

Hiç yorum yok

SON YAZIDAN