"Terim’in sözleri haysiyet kırıcıydı"
G.Saray Başkanı Ünal Aysal, Fatih Terim krizinden transfere, erken seçimden mali yapıya kadar gündemde ne varsa dün GS TV’de değerlendirdi... Aysal’a muhalif olan isimlerin mayıs ayında seçim yapılması gerektiği yönündeki iddialarını incelediklerini ancak böyle bir durumun söz konusu olmadığının altını çizen Aysal, erken seçime gidilmesi durumunda ise bir daha aday olmayacağının altını çizdi. İşte başkanın gündemi sarsan açıklamaları:
‘İTİRAZ EDİLMEZ’
“Biz hukuki olarak ‘mayısta seçim yapılmalı’ iddialarını araştırdık. 2016’da seçim olacağı yönünde bilgi aldık. Divan bundan tatmin olmadı. G.Saray Üniversitesi ile görüştü. Oradan da seçimin 2016’da yapılacağı yönünde bilgi geldi. Reel olarak benim kendime tanıdığım süre, görevlerin bittiği gündür. Hedeflere vardığım gün zaten bu süreyi doldurmuş sayarım.
Sürelere bağlı olarak değil, hedeflere bağlı olarak çalışıyorum. Genel kurul seçim yönünde karar verirse de itiraz edilmez. Kim isterse aday olur. Ama ben aday olmam. Genel kurul böyle bir karar alıyorsa güvensizlik olarak algılarım ve aday olmam. Çok da iyi bir başkan gelebilir.”
'En çok beyin adalesi çalışmalı'
İlerlemiş yaşıma rağmen haftada 4 gün spor yaparım. Randevularımı da öyle ayarlarım. Bazı günler 2 gün plates, 2 gün ağırlık çalışırım. Mutlaka günde 40 dakika kardiyo tatbik ederim. Her anlamda güçlendiğimi hissediyorum. Bütün büyük kulüpler platesi futbolcularına uygular.
Futbolcularımız eğer pilates yaparlarsa küçük adalelerini güçlendirir. Ben 72 yaşındayım. Adaleler kemikleri taşır, kemikler taşımaz. Ancak en çok çalıştırmanız gereken adaleniz ise beyindir.”
‘Drogba sözleşme önerimizi reddetmez’
Drogba ile geleceği konuşuldu. O hâlâ oynamak istediğini söyledi. Önümüzdeki 1-2 sene daha oynayacağını söyledi. Sözleşme uzatma teklifi yapacağız kesinlikle. Benim aldığım intiba da onun reddetmeyeceği yönünde.
Hocamız Sneijder’i istemese ben neden alayım onu. Ayrıca Sneijder bana hocasını şikayet etmedi. Benim haberim yok Drogba ile anlaşmışlar. Daha sonradan hocaya sorduk, sol bek istiyordu o. Ama o da bize sol beki değil Didier Drogba’yı alın dedi.”
‘Terim’in sözleri haysiyet kırıcıydı’
“TV’de merasim gördüm ve şoke oldum. Rahatsız olmadığımı söyleyemem. Hocamıza hemen imza atalım dedim, o da ‘atalım’ dedi.
13 Ekim’de hocamızın anlam veremediğimiz bir açıklaması oldu. ‘Biz kimse istiyor diye sözleşme uzatamayız’ dedi. Bunu haysiyet kırıcı bulduk. Kulüpte aşağıya giden başarı çizgisi ve hocanın halka açık sözleri neden oldu ayrılığa. Gerçek sebebi budur.”
‘TFF istediği elemanı alabilir’
“2016’ya kadar hocayla devam etmek istiyordum. TFF’den teklif geldiğinde ‘hayır’ demek geldi içimden. Sonra hocayla konuştuk. Ne yapmak istediğini sordum.
O da ‘Kalmak isterim. Milli görevdir, kaçmak olmaz. Nasıl cevap vereceğimizi bilmiyorum’ dedi. Ben buna ‘hayır’ desem TFF, G.Saray başkanını küçültecek yöntemlere başvurabilirdi. ‘Bu hocayı alıyorum’ deyip alırdı. Bizden istediği elemanı alabilir Milli takım.”
‘Eksi sermaye ortadan kalkacak’
“Bu sene yeni bir sermaye arttırımına gidiyoruz. Eksi sermaye sorunumuz ortadan kalkacak. Geçen sene dosyalarımızı SPK’ya verdik. Değişen kararlara göre dosyalarımızı yeniden düzenlemek zorunda kaldık. Dosyamızın geçmesini bekliyoruz.”
'Tulun hata yaptı'
Bülent Tulun’un otobüste öne oturması büyük bir hata. Basın da o reaksiyonu gösterdi. Kendisine ben de söyledim yanlış olduğunu ancak Bülent böyle bir şeyi kasıtlı yapmaz. Çünkü yaparsa ilk reaksiyonu benden görür zaten.”
‘İTİRAZ EDİLMEZ’
“Biz hukuki olarak ‘mayısta seçim yapılmalı’ iddialarını araştırdık. 2016’da seçim olacağı yönünde bilgi aldık. Divan bundan tatmin olmadı. G.Saray Üniversitesi ile görüştü. Oradan da seçimin 2016’da yapılacağı yönünde bilgi geldi. Reel olarak benim kendime tanıdığım süre, görevlerin bittiği gündür. Hedeflere vardığım gün zaten bu süreyi doldurmuş sayarım.
Sürelere bağlı olarak değil, hedeflere bağlı olarak çalışıyorum. Genel kurul seçim yönünde karar verirse de itiraz edilmez. Kim isterse aday olur. Ama ben aday olmam. Genel kurul böyle bir karar alıyorsa güvensizlik olarak algılarım ve aday olmam. Çok da iyi bir başkan gelebilir.”
'En çok beyin adalesi çalışmalı'
İlerlemiş yaşıma rağmen haftada 4 gün spor yaparım. Randevularımı da öyle ayarlarım. Bazı günler 2 gün plates, 2 gün ağırlık çalışırım. Mutlaka günde 40 dakika kardiyo tatbik ederim. Her anlamda güçlendiğimi hissediyorum. Bütün büyük kulüpler platesi futbolcularına uygular.
Futbolcularımız eğer pilates yaparlarsa küçük adalelerini güçlendirir. Ben 72 yaşındayım. Adaleler kemikleri taşır, kemikler taşımaz. Ancak en çok çalıştırmanız gereken adaleniz ise beyindir.”
‘Drogba sözleşme önerimizi reddetmez’
Drogba ile geleceği konuşuldu. O hâlâ oynamak istediğini söyledi. Önümüzdeki 1-2 sene daha oynayacağını söyledi. Sözleşme uzatma teklifi yapacağız kesinlikle. Benim aldığım intiba da onun reddetmeyeceği yönünde.
Hocamız Sneijder’i istemese ben neden alayım onu. Ayrıca Sneijder bana hocasını şikayet etmedi. Benim haberim yok Drogba ile anlaşmışlar. Daha sonradan hocaya sorduk, sol bek istiyordu o. Ama o da bize sol beki değil Didier Drogba’yı alın dedi.”
‘Terim’in sözleri haysiyet kırıcıydı’
“TV’de merasim gördüm ve şoke oldum. Rahatsız olmadığımı söyleyemem. Hocamıza hemen imza atalım dedim, o da ‘atalım’ dedi.
13 Ekim’de hocamızın anlam veremediğimiz bir açıklaması oldu. ‘Biz kimse istiyor diye sözleşme uzatamayız’ dedi. Bunu haysiyet kırıcı bulduk. Kulüpte aşağıya giden başarı çizgisi ve hocanın halka açık sözleri neden oldu ayrılığa. Gerçek sebebi budur.”
‘TFF istediği elemanı alabilir’
“2016’ya kadar hocayla devam etmek istiyordum. TFF’den teklif geldiğinde ‘hayır’ demek geldi içimden. Sonra hocayla konuştuk. Ne yapmak istediğini sordum.
O da ‘Kalmak isterim. Milli görevdir, kaçmak olmaz. Nasıl cevap vereceğimizi bilmiyorum’ dedi. Ben buna ‘hayır’ desem TFF, G.Saray başkanını küçültecek yöntemlere başvurabilirdi. ‘Bu hocayı alıyorum’ deyip alırdı. Bizden istediği elemanı alabilir Milli takım.”
‘Eksi sermaye ortadan kalkacak’
“Bu sene yeni bir sermaye arttırımına gidiyoruz. Eksi sermaye sorunumuz ortadan kalkacak. Geçen sene dosyalarımızı SPK’ya verdik. Değişen kararlara göre dosyalarımızı yeniden düzenlemek zorunda kaldık. Dosyamızın geçmesini bekliyoruz.”
'Tulun hata yaptı'
