Eskişehirspor 19 puanda kaldı

Spor Toto Süper Lig'in 12. haftasında Bordo mavililer, konuk ettiği ligin flaş takımı Eskişehirspor'u 1-0 mağlup ederek UEFA Avrupa maçı öncesi moral kazandı.

Trabzonspor'a galibiyeti  getiren golü 74. dakikada Paulo Henrique kaydetti.
Bu skor'un ardından bordo mavililer 20 puana yükselirken, Eskişehirspor 19 puanda kaldı.

BAKAN KILIÇ DA MAÇI İZLEDİGençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, Trabzonspor-Eskişehirspor müsabakasını Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ile birlikte protokol tribününden izledi.

BEKLENEN KADROTrabzonspor Teknik Direktörü Mustafa Akçay, Eskişehirspor maçında beklenen 11'i sahaya sürdü. Kart cezalısı Aykut Demir'in yerine stoperde Bamba'ya görev veren Akçay, ayrıca Bosingwa'nın yerine de sağ bekte Zeki
Yavru'ya görev verdi.

ONUR KALEYİ DEVRALDISakatlığı bulunan Yusuf Erdoğan kadroya alınmazken, yoğun bir tedavi programının ardından Onur, Eskişehirspor maçına yetiştirilerek kaledeki yerini aldı. Üç maçlık kart cezası sona eren Mustafa Yumlu da Eskişehirspor maçıyla birlikte formasına kavuştu.

JANKO VE ALANZINHO YOK Mustafa Akçay, 2 yabancı oyuncusu Janko ve Alanzinho'yu 18 kişilik kadroya almadı.

ÖĞRETMENLER İÇİN PANKARTTrabzonsporlu futbolcular sahaya, "Öğretmenler yeni nesil sizin eseriniz olacaktır" yazılı pankart ile çıktılar.

TRİBÜNLER YİNE TAMAMEN DOLMADITrabzonspor yönetim kurulunun taraftarların ilgisini artırmak için bilet fiyatlarında yüzde 50 indirim yaparak maraton tribünü bilet fiyatlarını 10 TL'ye kadar indirmesine rağmen başta maraton tribünü olmak üzere tribünlerde yer yer boşluklar olduğu dikkati çekti. Karşılaşmayı az sayıdaki Eskişehirspor taraftarı da izledi.

GİRAY KULÜBEYE OTURDUTrabzonspor'da adı devre arasında takımdan ayrılacak arasında ilk sırada yer alan tecrübeli savunma oyuncusu Giray Kaçar, Eskişehirspor maçına yedek çıktı. Giray'ın devre arasındaki transfer dönemi öncesi menajerini Trabzon'a çağırarak sezon sonunda sona erecek olan sözleşmesi öncesi yönetimle bir görüşme yapmasını isteyeceği öğrenildi.

SİYASET KULÜPTEN ELLERİNİ ÇEKAvni Aker Stadyumu'nun kale arkasında bulunan taraftarlar, maçın başlamasından sonra kısa bir süre, "Siyaset kulüpten ellerinden çek" diye gösteride bulundu
Blogger tarafından desteklenmektedir.