HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Akit ve Eğitim Bir Sen tetikçi... Bir sonraki adım: “Karma eğitim modeli kaldırılsın!”

Gerek TBMM’de gerek sokakta muhalefetin kah sessiz onayı kah tepkisizliği ile cesaret bulan AKP şimdi de karma eğitimi hedefe koydu. T...


Gerek TBMM’de gerek sokakta muhalefetin kah sessiz onayı kah tepkisizliği ile cesaret bulan AKP şimdi de karma eğitimi hedefe koydu. Toplumu karma eğitimin kaldırılmasına hazırlama görevini de Eğitim Bir Sen ve Akit gazetesi üstlenmiş görünüyor
AKP medyasının operasyonel gazetesi  Yeni Akit, bugün karma eğitimi hedefe koyan bir sürmanşetle çıktı.
AKP güdümlü Eğitim Bir Sen’in “Karma eğitim modeli kaldırılsın” açıklamasını haberleştiren Akit, taciz vakalarının karma eğitimden kaynaklandığını iddia etti.
Bu kampanyada da, kadınların kapatılmasını ve toplumsal hayata tecrit edilmiş alanlarda katılmasını savunmak için uzun süre liberallerin de desteğini alan “kadınlar toplumsal hayata ancak böyle katılabiliyor” demagojisini de ekledi.
Daha önce de AKP’li TBMM Başkanvekili Sadık Yakut karma eğitime karşı olduğunu açıklamıştı.
Düşündürücü tepkisizlik
AKP’nin toplumsal yaşamı Sünni İslam esaslarına göre düzenlemesi karşısında CHP ve HDP’nin yer yer destekçi yer yer de “suni gündemlerle uğraşmıyoruz” bahanesinin arkasına sığınarak takındığı sessiz onay tavrı nedeniyle gerici saldırılar TBMM’de bir engele takılmıyor.
11 yaşında kız öğrencilerinin dahi kamu teşvikiyle kapanmaya zorlandığı koşullarda kadın hareketinden ve soldan gelen tepkilerin cılızlığı da ayrıca dikkat çekici.

Business News