HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

Şimdi de "Ben 'o görüntüler var' demedim" diyor... Bu adamın markası ne? (VİDEO)

Kabataş görüntülerinin ellerinde olduğunu dile getiren AKP Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner, canlı yayında çark etti. Gezi olayları...


Kabataş görüntülerinin ellerinde olduğunu dile getiren AKP Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner, canlı yayında çark etti. Gezi olayları sırasında Kabataş görüntülerini izlediğini belirten İsmet Berkan bu beyanından dolayı özür dilemişti. Berkan’ı sert bir şekilde eleştiren Mehmet Metiner, Hürriyet yazarını gazeteciliği bırakmaya davet etti. İşte Metiner’in açıklamaları… “O zaman böyle bir yalana neden ihtiyaç duymuşsa, bugün de böyle bir gerçeğe neden ihtiyaç hissettiğini anlayabilmiş değilim. O zaman kalemini kırsın. Ben izlediğimi söylemedim mesela, katıldığım televizyon programlarında bu görüntülerin var olduğunu söyledim. Niye var olduğunu söyledim, çünkü biz iktidar partisiyiz, Emniyet Müdürlerimizi, ilgili birimlerimizi arar sorarız. Deriz ki bu görüntüler var mı? O dönemin paralel müdürleri bu görüntülerin elimizde olduğunu söylediler. Biz de namert olduklarını bilmeden onların söylemiş oldukları söze itibar ederek, evet bu olayın görüntüleri var dedik. Ben dedim.”


VİDEO