İŞTE REDHACK'İN YAYINLADIĞI POLİS ŞEFLERİNİN TELEFON NUMARALARI
Polis gaz atar, oldurene kadar dover, kol koparir, goz cikarir, panzerle ustunden gecer.. Polis kufur eder, genc kizlara "sana bu karanlikta tecavuz ederim" der.. Polis
durduk yere insanlara saldirir, ego tatmin eder, seflerinin gozune
girmeye calisir. Emir kulu ya.. 50 senedir emrin arkasina siginan fasist
polisler yok, sadece emirler var ha? 50 kisi bir genci tekmelerken
hangi emir de var bu? Asagida emirler yaziyor.. "Bunu dovun" seklinde
emir goremedik? Bu emirleri Emniyet mudurleri mi veriyor yoksa Fethullah'in emrinde mi? Sonra buna karsi ozgurlukculer tarafindan iki tas atilir, slogan atilir, tencere tava çarpilir.. Atanlar vatan haini olur. Capulcu olur. Vandalist olur..
2 Insan katledilir. Kimse onu gormez. Evlerin icine gaz atilir, 5 bin gozalti yapilir binlerce insan darp edilir yaralanir.. Ama kimse gormez.. Emirler kagitlara yazilir ama kimse uygulamaz. Cunku Hukuksuzluk bu ulkenin hukuku olmustur. Medya korkar.. Bu dunyaya bir defa geldiklerini ve koyun olmak zorunda olmadiklarini unutur.. "Madem dogrulari yazamayacagim, o halde kalem tutmanin alemi yok" denilmez, kaleme daha da sarilinir, daha da yapis yupus kan damlattirilir birinci sayfalara.. Bir "montaj" bayrak yakma goruntuleri koyulur, bir "camide icki ictiler" yalanina sarilinir. Provokasyon diz boyudur ama me'leme
seslerinden kimse gercekleri duyamaz. Aksine "evimizdeyiz çikar sizi
yakariz" derler.. Sivas'taki gibi, Corum'daki gibi, Maras'taki gibi, hak
arayan bu insanlari yakmakla, linc etmekle tehdit ederler ki, daha
simdiden Izmir'de Adana'da Konya'da Rize'de ve daha bircok yerde linç
girisimleri içine girmislerdir..
Madem oyle. Oyunu kurallarina gore yani orantisiz siddete karsi, orantisiz zeka ile oynayacagiz..
Basbakanin kiskirtmasiyla olaylar daha da buyumesin, Provokasyon olmasin, canlar yanmasin, kimse kimseyi yaralamasin diye, Kapimiza bavulla birakilan Istanbul Emniyet mudurleri ve yardimcilarinin
Isim ve CEP Telefon numaralarini veriyoruz.. Arayip sikayetlerinizi
bildirin.. Madem "halk için emniyet" diyorlar o halde Halk istedigi an
onlara ulasabilsin ;)
Not: Belgeler 1 Mayis'ta Taksim'e emekçileri çikarmama plani ve gorevlilerin listesi, telefon numaralari, yapilacaklar listesi, telsiz kodlari vb'den olusur..
Not: Belgeler 1 Mayis'ta Taksim'e emekçileri çikarmama plani ve gorevlilerin listesi, telefon numaralari, yapilacaklar listesi, telsiz kodlari vb'den olusur..
Katledilen Mehmet Ayvalıtaş, Abdullah Cömert Ve Turan Akbaş anısına....
Tum Gezi Parki direnisçilerine..
Ulkenin ve dunyanin dort bir yaninda kalpleri OZGURLUK askiyla yananlara selam olsun..
"Hayata bir defa geldiysek, onlarin degil, kendi istedigimiz gibi yasayacagiz.."
Elinizdeki belge ve bilgiler icin : members@kizilhack.org
Kahrolsun Fasizm! Yasasin SOSYALIZM!
Zafere Kadar DEVRIM
Kahrolsun Fasizm! Yasasin SOSYALIZM!
Zafere Kadar DEVRIM
Halk icin Hack
Hak yiyen, Hack yer!
Nush ile uslanmayani etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanin hakki Redhack'tir
Simdi onlar dusunsun..
"Anlayana Toma Su Gaz..Anlamayana Cezayir Tunus Fas" Bir çapulcu atasözü
(çapulcu hacker takimi)
Nush ile uslanmayani etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanin hakki Redhack'tir
Simdi onlar dusunsun..
"Anlayana Toma Su Gaz..Anlamayana Cezayir Tunus Fas" Bir çapulcu atasözü
(çapulcu hacker takimi)
REDHACK
Kizil Hackerlar
1997-2013
Biliyoruz, çok tehlikeli isler yapiyoruz ama, korkuc egleniyoruz, adrenalin var kanka ;)
Biliyoruz, çok tehlikeli isler yapiyoruz ama, korkuc egleniyoruz, adrenalin var kanka ;)