Antakya’da evlatları için yürümek isteyenlere polis saldırısı

Antakya Gezi direnişinde hayatını yitirenler için bir araya gelip valiliğe yürümek isteyen yüzlerce kişiye polis saldırdı. BP yakınlarında başlayan saldırıda polis yoğun gaz ve kimyasal su kullandı
02.06 Çatışmalar sona erdi. Yaralıların olduğu bilgisi var. Sevgi ve Direniş Parkı’na nöbete geçiliyor.
01.14 Polis Semt Pazarı tarafından girdi, ara sokaklarda coplarla saldırıyor.
00.59 Polis plastik mermiyle saldırıya devam ediyor. Hasar gören bir aracın fotoğrafı çekildi.
armutlu plastik mermi saldırı
00.12 Armutlu Mahallesi, Gazi Mahallesi, Semt Pazarı’nda polis saldırısı ve Antakyalıların direnişi devam ediyor. Polis eylemcilerin gözüne lazer tutuyor. Polisin attığı gaz bombaları polise geri gönderiliyor.
armutlu direniş
22.55 Direnişçiler, Gazi ve Armutlu mahallelerinde barikatlar kurdu. Polis ara sokaklardan biber gazlı saldırılarda bulunuyor.
Blogger tarafından desteklenmektedir.