"UEFA Fenerbahçe'yi kandırdı"

Futbol yorumcusu Ahmet Çakar, Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'ne katılmasıyla ilgili twitter aracılığıyla gündemi sarsacak bir yorumda bulundu. UEFA'nın Fenerbahçe'yi kandırdığını iddia eden Ahmet Çakar şu tweeti attı:

ahmetcakar @ahmetcakar1
Fenerbahce yıne yanlıs stratejı yaptı ve yıne Uefa nın tuzagına dustu.Bu tweet ımı asla unutmayın ASLA
Blogger tarafından desteklenmektedir.