"AKP, İsrail işbirlikçiliğini bırak!"
Filistin İçin İsrail’e Karşı Boykot Girişimi’nin çağrısıyla bir araya gelen yüzlerce kişi Kadıköy’de bir yürüyüş düzenleyerek Türkiye-İsrail ikili ilişkilerinin kesilmesini istedi
Dün (23 Temmuz) akşam Kadıköy Altıyol’da bir araya gelen yüzlerce kişi Filistin ve FHKC bayrakları taşıdı, Filistin direnişine selam gönderi, İsrail’le askeri ve ekonomik ilişkilerin kesilmesini istedi.
Kitle Altıyol’dan Kadıköy rıhtıma yürüdükten sonra Boykot Girişimi’nden Züleyha Gülüm bir basın açıklaması yaptı. Gülüm, Türkiye’de hükümetin bütün sert açıklamalarına karşın İsrail’le ekonomik ve askeri ilişkilerden taviz verilmediğini ve bu durumunda da İsrail saldırganlığını beslediğini belirterek Boykot talebini yineledi. Açıklamada Boykot Girişimi’nin 24 Temmuz Perşembe günü Ankara’daki bileşenleriyle birlikte Dışişleri Bakanlığı’na yürüyeceği belirtildi.
FHKC adına açıklama yapan Filistinli bir eylemci de emperyalizme ve işgale karşı ortak mücadeleyi yükseltmeye çağırdı.
