HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Gitme, sonrası kış oluyorum!...

1) Haydi gel! Terk edelim, bendeki seni. Sonra da beraber; terk ederiz, sendeki beni.. 2) Bırak gözlerini yazdığım şiirlerin içine. Al dud...


1) Haydi gel!
Terk edelim, bendeki seni.
Sonra da beraber;
terk ederiz, sendeki beni..

2) Bırak gözlerini yazdığım
şiirlerin içine.
Al dudaklarına götür,
teninin cehennemine…
Oysa
Sen benim işlediğim,
En büyük günah/sızımdın

3) Gitme, sonrası kış oluyorum!.
Mevsimler şaşırıyor
Yaz kışa, kış başa dönüyor.
Terk edilmiş bir şiir yalnızlığında.

4) Şimdi yalın ayak bir şiirden,
serseri düşleri biriktirip,
hayallere dalmak,
kendimi terk edip gitme vaktidir.
Sensizlik yordu beni.
Artık dilim döndüğü kadar susuyorum.
Göğsümde şiir ağrısı gecelerde.

5) Kalbim diyorum...
Duracak diyorum...
Gel artık
Ö/Z/LÜYORUM...

6) İki sevdanın arasında,
Sessiz bir haykırıştır gece,
bir sancıdır hep,bilinmeyene gebe.
Belkide hükmü kalmamış,
bir kelime...

7) Bana bu aralar,
biraz sen lazım.
Doldur biraz sözlerinden.
Koy biraz gözlerinden.
Bu aralar sensizim.

bana biraz sen lazım...

MUSTAFA İDRİSOĞLU

Business News