HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Varlığından haberdar olmayan şairler utansın...!!!

1) Geceyle sevişirken, korkuların dibinde, adamıştım ruhumu, teninin en kutsal yerine. Adı konmamış bütün dillerde sana, su...


1) Geceyle sevişirken,
korkuların dibinde,
adamıştım ruhumu,
teninin en kutsal yerine.
Adı konmamış bütün dillerde sana,
susuyorum,
gecenin siyahında çırılçıplak.
Sarılıp susmak istiyorum bir ömür,
sözlerim kalemimde düğümleniyor.
Oysa ki ben seni bütün dillerde,
gök kuşağının bütün renklerinde sevmiştim.
"Geride bıraktığım her şey kül.
Ateş benmişim demek ki..."
diyordu şair..

2) Bana, babasız bir aşk doğur.
aşkı zina...
Kimsesiz piç bir aşk,
Sadece bana aşk olsun!

3) İçinde, isminin geçmediği;
tüm kelimelerin,
canı cehenneme...
Seni anlatmayan,
şiirlerin dizelerine,
ateş düşsün...
Varlığından haberdar olmayan
şairler utansın..!!!

4) Gitmeler değilmiydi ki ,
bir hoşçakala sığdırdığımız.
Oysa bilirdik ki sevgiler ,
bir selamla başlar ,
bir hoşçakal'la biterdi.

5) Elbette ki y/aşıyorum bu z/amansız,
sensiz geçen mevsimleri.
Beni üşüttüğün ne a/yazlar ısıttım,
yüreğimin ta orta yerinde.
Yıkılır mı sandın, işgal edilmiş coğrafyam.
İhanetin kana b/ulaşmış renginde...

6) Seni yaşamak için,
yitik bir kaç harf,
günahkar kelimeler kaldı
dilimin ucunda.

7) Yanında olsam,
gözlerini giyinsem üzerime,
yanımda olsan,
duygularımı örtsem üzerine...
Çok mu şey istiyorum?

8) Kaç gecenin rahmine düşen döldür,

bu sensizlik?

MUSTAFA İDRİSOĞLU

Business News