HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Bırak, düşlerde kalsın sakladığın / Sen, kendinde kal bu gece" (MUSTAFA İDRİSOĞLU)

1) Sen siyah düşlerimin mavi sevişmeleri, dokunabilir misin? Tutabilir misin ayrılığı? Düşen bir damla misali. Yüreğine alı...


1) Sen siyah düşlerimin
mavi sevişmeleri,
dokunabilir misin?
Tutabilir misin ayrılığı?
Düşen bir damla misali.
Yüreğine alıp ısıtabilir misin?
Aşkın tenini...

2) Hiç konuşma/dık.
Sen sus/tun,
ben suskun/dum.
Oysa ki yokluğun,
içimi üşütüyordu.
Duygularım darağacında.
İpi boynuna geçirilmiş,
şizofren gecelerde…

3) Sana olan sözlerim, suç işlemeye devam edecek.
Ben sana şair değil, şiir olmak istiyordum.

4) Bırak, düşlerde kalsın sakladığın.
Sen, kendinde kal bu gece.

5) Gülüşlerin dokunur mu bana bilmem.
Ama sözlerim sana d/okunduğu gün
hiç bir şiir kapını çalmayacak...

6) Yanında olmak için,
Hiç bir nedenim yokken,
Seni sevmek için,
Birçok sebebim vardı...

7) Ağıt yakmak yakışmaz bize.
Bilirim ihanete uğramış,
kuş konmaz yüreğini.
Bilirim sevda yüklü kelimelerini.
Ah be K/ADIN Aşk olsun

8) Haydi gecene konuk et beni!
çöz duygularını birer birer,
yakalım harfleri.
Küllerini, kelimelere serpip,
aşkla sulayalım...

9) Bırak gözlerini yazdığım
şiirlerin içine.
Al dudaklarına,
götür beni teninin cehennemine…
Oysa
Sen benim işlediğim,
En büyük günah/sızımdın

MUSTAFA İDRİSOĞLU



Business News