HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Seni seviyorum-larım / var benim / Saklanacak gibi değil... / MUSTAFA İDRİSOĞLU

1) Selası okunmaz  içindeki puşt ölümlerin. Hangi musalla kabul eder ki Mücrim cenabet yüreğini. Hangi hocanın pamuğu Paklar ki ne...


1) Selası okunmaz
 içindeki puşt ölümlerin.
Hangi musalla kabul eder ki
Mücrim cenabet yüreğini.
Hangi hocanın pamuğu
Paklar ki necasetten hacetini...

2) artık
seni gördüğüm rüyalar da
kendini gizledi
sensizliği yaşadığım
fahişe gecelerde

3) Bir gün gidenleri unutur muyum bilmem.
Ama keşke vedalar olmasaydı...
Peki ya geride kalanlar unutuldu mu ?
Neyse şimdi bunun sırası mı
tabiiki de degil
Güneşin vedasıydı bu...
Ama yarına söz verdi dönecek...

4) Kuşlar ölürse yere düşer.
Ya düşler ölürse?
Sahi;
düşler de ölür müydü?

5) Yeniden başlayabilmek
için bir sona
ihtiyacımız var.
Ömürden kalan günleri
eskitmeden...

6) Senin tanrınla
kendimden çok
seni konuşuyoruz.
Biliyor musun
seninle
bir günahımız
bile yok...

7) Ben bir kadınım ulan kadın
Bacaklarımın arasında
namusu aradığınız
Kutsanmış kitaplarınızda,
kurallarınızda, yasalarınızda
Beni insan yerine bile koymadığınız...

8) Sabahın
ilk ışıklarında
Seni seviyorumlarım
var benim
Saklanacak gibi değil...

9) Sen
kalbim,in
Deniz
olduğunun
farkına
varamadın
Bu
yüzden
boğulup
gittin...

10) Bu gece
intiharlarımı
cebimden çıkarıp
uçurumlar içeceğim... (MUSTAFA İDRİSOĞLU)

Business News