HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Bedenimde / düş ölüsü geceden kalma / parmak izlerin duruyordu hala..." / MUSTAFA İDRİSOĞLU

1) Birileri K/ADINI cadı yaptı. Birileri K/ADINI şeytana benzetti. Birileri K/ADINA cenneti verdi. Birileri K/ADINA eksik dedi çünkü erkeğin...


1)

Birileri K/ADINI

cadı yaptı.

Birileri K/ADINI şeytana benzetti.

Birileri K/ADINA cenneti verdi.

Birileri K/ADINA

eksik dedi

çünkü erkeğin

kemiğinden yaratılmıştı!

Kimileri K/ADINA

lanet okudu

Kimileri K/ADINA

şiir okudu

Ama bir türlü

ONU okuyamadılar.

2)

İlla kederden ölmen mi gerek 

Dağıt kafandaki efkar denen fahişeyi

Bırak tek tesellin kadehler olsun

Seviştir sözlerle şiirleri

Varsın günahı bana yazılsın

Hem günah rakının pezevengi değil midir.

3)

Kendine ihanet etmiş,

bir bulut dolanıyor

göğümde.

Gün, gözlerimde

ıslanırken,

bakışına araladım

perdelerimi...

"Vur" emrine ram oldu

gidişin. 

Oysa ben, kendimi terk edip,

sana gelmiştim.

Bedenimde,

düş ölüsü geceden

kalma,

parmak izlerin

duruyordu hala...  

4)

Oysa ki tek istediğim, 

sıcak bir dokunuştu, 

titreyen düşlerine. 

Üşüten bir yalnızlıktı,

yokluğun. 

Sana sustuğum cümlelerimi, 

çarmıha geriyorum...

5)

Susturun gecenin sessizliğini.

Yıldızları uyutacağım.

6)

Sen yine-de

Acıyan yanımı öp,

Bırak geçmezse geçmesin

En azından izi kalır

7)

Boğuluyorum diyorum lan.

Nefes alamıyorum diyorum

Ö/Z/LÜYORUM...

Sen, nasıl öyle içten gülebiliyorsun?

8)

Te ji min heznekir

( beni sevmedin ) demiştin

Ez te pır hezdıkım

( seni çok seviyorum ) demiştim

Yasak bir dilin, 

yasak sözleri kalmıştı aklında

ez jı te(ben seni)

ez jı te (ben seni)

ez jı te hezdikim

(ben seni seviyorum)

Diyerek suç işlemişti...

9)

İnsan yüreğinde ölen 

birinin yokluğunu

kalp atışlarından anlar...

10)

Gülüşlerin

dokunur mu bana

bilmem,

Ama sözlerim sana,

d/okunduğu gün

hiçbir şiir,

kapını çalmayacak...

(MUSTAFA İDRİSOĞLU)

Business News