HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"Artık dayanacak gücüm kalmadı. Kimsenin yüzünü görmek istemiyorum"

"Arkadaşlar, ben bugün itibariyla görevi bırakıyorum. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Kimsenin yüzünü görmek istemiyorum" (NİHAT Ö...


"Arkadaşlar, ben bugün itibariyla görevi bırakıyorum. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Kimsenin yüzünü görmek istemiyorum"
(NİHAT ÖZDEMİR - TFF eski başkanı)

"Ben bu Merkez Hakem Kuruluna ve bu Merkez Hakem Kurulu Başkanına güvenemem ve destekleyemem. Çalışma yöntemleri adil ve dürüst değil ve tüm hakemler için çok tehlikeli" (JAAP UILENBERG - MHK Eğitim Danışmanı)

Yukarıda yer alan cümleler iki istifanın hemen ardından dile getirildi. Konuşan isimlere ek olarak önceki gün 1, bugün de 2 TFF üyesi daha görevlerini bıraktıklarını açıkladılar.

Hemen anlaşılacağı gibi, TFF ve MHK'da çok önemli, çok sarsıcı ve hepimizin gözlerimizin önünde gerçekleşen bir deprem, bir alt üst oluş durumu söz konusu. Ve elbette ki Türk futbolunda da.

8 Mart 2022 tarihinde MHK'nin Süper ligde maç yöneten 13 hakeme lig sonuna kadar görev vermeyeceğini açıklamasının ve bu 13 hakemin TFF Tahkim Kurulu'na itirazda bulunup MHK'nin bu kararını iptal ettirmelerinin, ardından da yaşanan istifalar ülke içerisinde büyük şaşkınlığa yol açtı.


Bütün bunlar yaşanırken, etkili ve yetkililerin ve özellikle de spor medyasının, olan bitenlerin etrafında dolaşmaları ve meselenin özüne asla girmeme gayretleri de hiç kuşkusuz dikkat çekici ve sinir bozucu.

Milli takımlar ve kulüp takımları düzeyinde, dünyada ve Avrupa'da dibi görmüş olan ülke futbolunun bu dibi görme hali bile az önce sözünü ettiğimiz odakları yollarından çevirmeyeceğe benziyor.

Gerek uluslararası, gerekse kulüpler sıralamasında sürekli küme düşen bir futbol iklimine getirilip bırakılmış olan ülke futbolunun içinde debelenip durduğu bu seviyeden, daha doğrusu seviyesizlikten nasıl çıkartılacağı noktasında bir çözüm henüz ufukta görünmüyor ve bu gidişle görüneceği de yok gibi.

Futbolumuzun içine düşürüldüğü bu çukurun sorumlularına gelince...

Onların kimler olduklarını artık bilmeyenimiz kalmamıştır herhalde diye düşünüyoruz.

Günü gelince bunları alt alta tek tek sıralayacağız ama şimdiden bu listenin en başına iktidarı, spor bakanlığını, istifa edip çekip gidenler de dahil TFF ve MHK yönetimlerindeki herkesi. mafyalaşmış kulüp yöneticilerini, rezil, kepaze, soytarı, şarlatan ve amigo medyayı ve spor medyasını koymalıyız. 

Futbol izleyicilerini unutmadık elbette. Ama her şeyin bir sırası ve zamanı var. Hiç kuşkusuz onlara da sıra gelecek. (GAZETE DEMOKRAT) 

Business News