HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

4,1'in ardından... Ahmet Ercan: Sıkıntı yok... Naci Görür: Sistem gerilim biriktiriyor

Marmara Denizi'nde meydana gelen 4.1 büyüklüğündeki depremi uzmanlar değerlendirdi. Ahmet Ercan "Büyük deprem beklemiyorum", N...


Marmara Denizi'nde meydana gelen 4.1 büyüklüğündeki depremi uzmanlar değerlendirdi. Ahmet Ercan "Büyük deprem beklemiyorum", Naci Görür ise "Marmara’daki sistem gerilim biriktiriyor" dedi.

Marmara Denizi'nin Yalova/Çınarcık açıklarında, saat 23:53'te 4.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Yetkililer İstanbul'dan da hissedilen depreme ilişkin henüz olumsuz bir ihbar alınmadığını belirtirken yer bilimciler de sarsıntının olası etkilerini değerlendirdi. 

Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan depremin ardından sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı: "23.57'de Yalova- Çinarcık'da M4,2 deprem 1999 Çınarcık kırığında oldu. Olağan bir gerginlik boşalması. Büyuk deprem beklemiyorum. İstanbul depremini öne çekmez. Sıkıntı yok.

'FAY ÇÖZÜMÜYLE BELLİ OLACAKTIR'

Prof. Dr. Naci Görür de sosyal medya hesabından şu değerlendirmeyi yaptı: "Arkadaşlar, Marmara Denizi, Çınarcık Çukurluğunda 4,1 deprem oldu. Sanıyorum deprem Adalar Fayının güneyindeki küçük normal faylar üzerinde olmuş olabilir. Fay çözümü ile bu belli olacaktır. Fay haritasını koyuyorum. Marmara’daki sistem gerilim biriktiriyor, Sevgiyle."

Business News