Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

EMEK/SINIF/HALK

Öğretmenler ÖMK'ye karşı ayakta: Türkiye genelinde bugün eğitim emekçileri iş bıraktı! (VİDEO)

Meclis Genel Kurulu'nda görüşülen Öğretmenlik Meslek Kanunu'na karşı MEB önünden Meclis’e yürümek isteyen Eğitim Sen üyesi eğitim em...

Meclis Genel Kurulu'nda görüşülen Öğretmenlik Meslek Kanunu'na karşı MEB önünden Meclis’e yürümek isteyen Eğitim Sen üyesi eğitim emekçilerine polis müdahale etti. Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu'nda kabul edilen ve bugün Genel Kurul’da görüşülecek olan Öğretmenlik Mesleği Kanun (ÖMK) teklifine karşı eylem yapan öğretmenlere polis müdahale etti.


Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim Sen), Öğretmenlik Meslek Kanun teklifine karşı  Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) önünde bir araya geldi.

Eğitim emekçileri  “Tarikata değil eğitime bütçe”, “Tayyip’in öğretmeni olmayacağız”,  “Öğretmen düşmanı ÖMK’ye hayır” sloganları ile yürüyüşe geçti. Öğretmenler, Meclis önüne yürümek isteyince çok sayıda polis MEB önünde barikat kurdu.


Eğitimcilerin barikatın açılması ısrarı üzerine polis eğitim müdahale etti. Müdahale sırasında bir kadın gazeteci ayağından yaralandı.

Eyleme DEM Parti Milletvekili Özgül Saki, TİP Milletvekili Ahmet Şık, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) Eş Başkanı Ayfer Koçak, KESK Genel Sekreteri Sevgi Yılmaz, Emek Partisi Genel Başkanı Seyit Aslan, SOL Parti Başkanlar Kurulu üyesi İlknur Başer, TÜM-BEL SEN MYK üyesi Bülent Türkmen, Tarım Orkam Sen MYK üyeleri, Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) MYK üyeleri ile Eş Genel Başkanı Mehmet Sıddık Akın destek veriyor.

Öğretmenler ÖMK'ye karşı ayakta! Eğitim İŞ, Eğitim SEN ve Tüm Eğitim Çalışanları Sendikası başta olmak üzere 14 sendikanın aldığı kararla Türkiye genelinde bugün eğitim emekçileri iş bıraktı.

Öğretmenlik Meslek Kanunu ve diğer sorunlara karşı iş bırakan eğitim emekçileri, bakanlığın somut bir adım atmadığını belirterek, açıkladıkları taleplerinin karşılanmasını istedi.

Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası'nın da (Eğitim Sen) aralarında olduğu 14 sendikanın aldığı kararla Türkiye genelinde bugün eğitim emekçileri iş bıraktı.

Hiç yorum yok

SON YAZIDAN