HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Berna ile Ferhat'a 8 yıl 5 ay hapis

Erdoğan'ın katıldığı Roman Çalıştayı’nda Parasız eğitim istiyoruz, alacağız' pankartı açan öğrenciler Berna Yılmaz ve Ferhat Tüzer&#...

Erdoğan'ın katıldığı Roman Çalıştayı’nda Parasız eğitim istiyoruz, alacağız' pankartı açan öğrenciler Berna Yılmaz ve Ferhat Tüzer'e 8 yıl 5 ay hapis cezası verildi...

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı 14 Mart 2010’daki Roman Çalıştayı’nda 'Parasız eğitim istiyoruz, alacağız' yazılı pankart açan 3 öğrenciden 2'si, 8 yıl 5 ay hapis cezasına çarptırıldı, bir öğrenci ise beraat etti.

İstanbul 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmada, tutuksuz sanıklar Berna Yılmaz ve Ferhat Tüzer 8 yıl 5 ay hapis cezasına çarptırıldı, Utku Aykar ise beraat etti.

19 AY SONRA TAHLİYE EDİLMİŞLERDİ

Ferhat ile Berna, 14 Mart 2010'da, Başbakan Erdoğan'ın konuştuğu toplantıda, "Parasız eğitim istiyoruz, alacağız" yazılı pankartı açtı ve hemen ardından gözaltına alınıp çıkarıldıkları İstanbul Özel Yetkili 10. Ağır Ceza Mahkemesi'nce tutuklandılar. "Devrimci Halk Kurtuluş Partisi/Cephesi (DHKP/C) üyesi olmak ve örgüt adına propaganda yapmaktan" yargılanıyorlardı.

"Parasız eğitim istiyoruz, alacağız" yazılı pankart açtıkları için 19 aydır tutuklu yargılanan Berna ile Ferhat, 6 Ekim 2011'de 4. duruşmada tahliye edilmişlerdi.BİRGÜN

Business News