HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Fazıl Say: ‘Artık gitme zamanı geldi’

Twitter üzerinden Ömer Hayyam’a ait olduğu belirtilen bir paylaşım yapan ve bu yüzden hakkında “islam’a hakaret” iddiasıyla 1,5 yıl hapis i...


Twitter üzerinden Ömer Hayyam’a ait olduğu belirtilen bir paylaşım yapan ve bu yüzden hakkında “islam’a hakaret” iddiasıyla 1,5 yıl hapis istemiyle dava açılan Fazıl Say, “artık gitme zamanım geldi” dedi.
Sosyal paylaşım sitesi Twitter üzerinden yaptığı paylaşımın ardından “islam’a hakaret ettiği” ileri sürülerek hakkında hapis istemiyle dava açılan Say, kimseye hakaret etmediğini söyledi.
Medyatava'nın haberine göre, Say, "Artık tweet atmıyorum ve internet sitesindeki hesabımı kapattım. Öncelikle hakkımda çıkan suçlamaları temizlemeliyim. Bana iftira atıldı. Ben İslam’a hakaret etmedim, sadece komik olduğunu düşündüğüm bir lafı retweet ettim (tekrardan yazdım). 165 kişi daha aynısını yaptı ama sadece benim hakkımda yargılanma işlemi başlatıldı" dedi.
Türkiye’den ayrılması hakkında ise Say, "Ben 17 yıl boyunca yurtdışında bulundum ve sanırım gitme zamanım geldi. Tokyo’ya taşınmam bir ihtimal, bence Uzakdoğu’da yaşamak bana iyi gelecek" dedi. Say, müzik hakkında ise "Herkes bir sanatçının enstrümanından 3-4 ay uzak kalmasının kariyerini olumsuz etkileyeceğini bilir ama şimdilik bunu düşünmek istemiyorum" dedi.

Business News