HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

İdea-Hayat'a mektup var: "Bu firma tüketicileri dolandırıyor "

Adım Cemal Ünlü. Bimeks firmasından almış olduğum ürün doğru dürüst kullanmadan bozuluyor beş ayın içinde üç defa bozuldu en son bozulmada g...

Adım Cemal Ünlü. Bimeks firmasından almış olduğum ürün doğru dürüst kullanmadan bozuluyor beş ayın içinde üç defa bozuldu en son bozulmada garmin marka nevagasyon cihazının servisini aradım bu ürünü değiştirin bana söyledikleri sen kullanmasını bilmiyorsun dediler.tüketiciler heyetine başvurdum bilirkişi raporu aldım tüketiciler hakem heyeti kararının para iadesine karar verdi. bu kararı bimeks firmasına gönderdi onbeşgün sure içersinde itiraz etme hakları var itiraz gelmeyince  icra yoluyla paramı tahsil ettim  cihazı da ikigün içinde ankamaldaki bimeks firmasına ateslim ettim aradan zaman geçti  ankara 1.ci tüketici mahkemesine dava açıp  mahkemeden bilirkişi raporu istediler benim cihazı teslim etiğim tarihle bimeks firmasının bilirkişi raporunun tarih arasında 10 ay fark var  benim belgelerim olmasına rağmen sayın hakimin vermiş olduğu karar beni şaşırttı benim bilirkişi raporumu tüketiciler hakem heyetinin raporunu ret ediyor bimeks firmasının raporunu kabul ediyor.bu nasıl bir adaletdir haklıyken haksız duruma düşüyorsun bu durumda ben devletin hakimine nasıl güvenirim  bu ülkede hakdan hukukdan bahsediliyor benim iade etmiş olduğum almadığım  cihazın parasını bimeks firması benden istiyor bana satmış oldukları cihazın daha önceden kullanılmış olduğunu öğrendim.ben paramı sokaktan toplamıyorum anlımın teriyle kazanıyorum bu firmadan aldığım cihaz yüzünden iş kaybına uğradım mesleğim gereği ankaranın her yerine gidiyorum. bu firma adeta tüketicilerle alay ediyor siz ne söğlerseniz söğleyin orada çalışan elemanların söyledikleri ambalajı açılmış ürünü iade alamayız değişim yapamayız diyorlar bu kelimeleri ezberlemişler papağan gibi bu kelimeleri söğlüyorlar bildikleri bu kelimeler.bu firmadan çok mağdur tüketici bulunmaktadır devlet yetkililerinden bu firma hakkında araştırma ve inceleme yapıp gereken   gereken cezanın verilmesini istiyorum.devlet yetkililerin bu firma hakkında duyarsız kalmayacağı sanıyorum    


SAYGILARIMLA   
CEMAL ÜNLÜ


MEKTUBUN EKİ:

TÜKETİCİLERİN  DİKKATİNE
Bimeks firmasının satmış olduğu ürünler kullanılmış ve bozuk çıkıyor. bu ürünleri geri iade almıyor söyledikleri ambalajı açılmış ürünleri iade alamayız değişim yapamayız diyorlar bu ürünleri tüketiciye bilerek satıyorlar bu ürünleri satarken tüketiciyi bilgilendirmek zorunda tüketiciyi bilgilendirmeden sattıkları için bimeks firması suç işlemektedir. bu ürünler revizyonlu ürünlerdir. reyonlarında revizyonlu ürünler olarak belirtmesi gerekir.kesmiş olduğu faturaya da revizyonlu ürün olarak yazması gerekir. Bimeks firması bunların hiç birini yapmıyor ve tüketicileri bu şekilde dolandırıyor bu da dolandırıcılığın başka yöntemi.bu firmadan çok mağdur tüketici var belgeleri şikayetvar.com  - konya bimeks mağdurları sitelerinde görülmektedir.
(Cemal Ünlü tel.05422351470)

İKİ KEZ DEĞİŞTİRDİLER, İKİSİ DE BOZUK
Mağdur  tüketici  Cemal Ünlü, Bimeks firmasından  satın aldığı Navigasyon(Adres gösterici) aletinin  bozuk  olarak kendisine teslim edildiğini öne sürerek, firmaya yapılan tüm itirazlara rağmen sessiz kaldıklarını vurguladı.
Bimeks firmasından  satın aldığı Navigasyon(Adres gösterici)  aletinin kendisine  bozuk olarak  geldiğini ifade eden  Cemal Ünlü ,”Bu durumu  aleti satın  aldığım firmaya durumu izah ettim. İtirazlarımdan sonra  Bimeks, iki kez  aleti değiştirdi. Ama değiştirdiği iki  üründe  maalesef yine bozuk çıktı.” dedi.

HEYETTEN ÇIKAN KARAR,LEHİMİZE AMA…
Keçiören Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine de baş vuran Ünlü, heyetten  alınan kararın kendisi lehine çıktığını söyledi.
Ünlü,“ Firmanın tüketiciden aldığı paranın geri iadesi etmesi gerekiyor” şeklinde  karar çıkmasına rağmen, Bimeks  yetkilileri tarafından kendine gelen  yanıtla hayal kırıklığına uğradığını kaydetti.
Firmadan gelen  cevabı şöyle ifade eden mağdur tüketici, ”Aleti, kullanmayı beceremiyorsun ! makinanın  bozuk olduğunu iddia ediyorsun  ama siz, bunun  nasıl çalışacağını bilmediğinizden dolayı, bozuk olduğunu sanıyorsunuz” diye konuştu.

EN ÜST YÖNETİCİYE SESLENİYORUM:”PARAMI GERİ İADE EDİNİZ”
Firmanın  bu cevabından sonra, Ankara Elektrik  Malzeme Satıcılar Oda Başkanlığı tarafından  bir bilirkişi  tayin edildiğini belirten Cemal Ünlü,” Navigasyon aletinde ki sorunun   kendisinden  mi  yoksa  firmadan mı? kaynaklandığını araştırmak üzere, tüketici heyeti nin de  önerisi ile , Ankara Elektrik  Malzeme Satıcılar Oda Başkanlığından bir bilirkişi tayin edildi. Bilirkişi, alette ki sorunun  firmadan kaynaklandığını rapor etti.” şeklinde konuştu.
Cemal Ünlü, Bimeks Firmasının  en üst yöneticisine seslenerek”, firmanız saygın kuruluşlar  içeresinde olduğunu ancak, bu tavrınızla  firmanız, kamuoyunu nezlinde  itibar kaybına uğruyor. Kurumsallaşmış bir şirketin  tüketicileri aldatması, söz konusu olamaz. Lütfen ürünümün parasını bana iade ediniz” dedi.

KONUYLA İLGİLİ OLARAK DAHA ÖNCE YAYINLANAN HABER İÇİN TIKLAYINIZ:
http://www.avrasyaaktuel.net/haber.php?haber_id=5576

VİDEO