Adım Cemal Ünlü. Bimeks firmasından almış olduğum ürün doğru dürüst kullanmadan bozuluyor beş ayın içinde üç defa bozuldu en son bozulmada garmin marka nevagasyon cihazının servisini aradım bu ürünü değiştirin bana söyledikleri sen kullanmasını bilmiyorsun dediler.tüketiciler heyetine başvurdum bilirkişi raporu aldım tüketiciler hakem heyeti kararının para iadesine karar verdi. bu kararı bimeks firmasına gönderdi onbeşgün sure içersinde itiraz etme hakları var itiraz gelmeyince icra yoluyla paramı tahsil ettim cihazı da ikigün içinde ankamaldaki bimeks firmasına ateslim ettim aradan zaman geçti ankara 1.ci tüketici mahkemesine dava açıp mahkemeden bilirkişi raporu istediler benim cihazı teslim etiğim tarihle bimeks firmasının bilirkişi raporunun tarih arasında 10 ay fark var benim belgelerim olmasına rağmen sayın hakimin vermiş olduğu karar beni şaşırttı benim bilirkişi raporumu tüketiciler hakem heyetinin raporunu ret ediyor bimeks firmasının raporunu kabul ediyor.bu nasıl bir adaletdir haklıyken haksız duruma düşüyorsun bu durumda ben devletin hakimine nasıl güvenirim bu ülkede hakdan hukukdan bahsediliyor benim iade etmiş olduğum almadığım cihazın parasını bimeks firması benden istiyor bana satmış oldukları cihazın daha önceden kullanılmış olduğunu öğrendim.ben paramı sokaktan toplamıyorum anlımın teriyle kazanıyorum bu firmadan aldığım cihaz yüzünden iş kaybına uğradım mesleğim gereği ankaranın her yerine gidiyorum. bu firma adeta tüketicilerle alay ediyor siz ne söğlerseniz söğleyin orada çalışan elemanların söyledikleri ambalajı açılmış ürünü iade alamayız değişim yapamayız diyorlar bu kelimeleri ezberlemişler papağan gibi bu kelimeleri söğlüyorlar bildikleri bu kelimeler.bu firmadan çok mağdur tüketici bulunmaktadır devlet yetkililerinden bu firma hakkında araştırma ve inceleme yapıp gereken gereken cezanın verilmesini istiyorum.devlet yetkililerin bu firma hakkında duyarsız kalmayacağı sanıyorum
SAYGILARIMLA
CEMAL ÜNLÜ
İKİ KEZ DEĞİŞTİRDİLER, İKİSİ DE BOZUK
Mağdur tüketici Cemal Ünlü, Bimeks firmasından satın aldığı Navigasyon(Adres gösterici) aletinin bozuk olarak kendisine teslim edildiğini öne sürerek, firmaya yapılan tüm itirazlara rağmen sessiz kaldıklarını vurguladı.
Bimeks firmasından satın aldığı Navigasyon(Adres gösterici) aletinin kendisine bozuk olarak geldiğini ifade eden Cemal Ünlü ,”Bu durumu aleti satın aldığım firmaya durumu izah ettim. İtirazlarımdan sonra Bimeks, iki kez aleti değiştirdi. Ama değiştirdiği iki üründe maalesef yine bozuk çıktı.” dedi.
HEYETTEN ÇIKAN KARAR,LEHİMİZE AMA…
Keçiören Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine de baş vuran Ünlü, heyetten alınan kararın kendisi lehine çıktığını söyledi.
Ünlü,“ Firmanın tüketiciden aldığı paranın geri iadesi etmesi gerekiyor” şeklinde karar çıkmasına rağmen, Bimeks yetkilileri tarafından kendine gelen yanıtla hayal kırıklığına uğradığını kaydetti.
Firmadan gelen cevabı şöyle ifade eden mağdur tüketici, ”Aleti, kullanmayı beceremiyorsun ! makinanın bozuk olduğunu iddia ediyorsun ama siz, bunun nasıl çalışacağını bilmediğinizden dolayı, bozuk olduğunu sanıyorsunuz” diye konuştu.
EN ÜST YÖNETİCİYE SESLENİYORUM:”PARAMI GERİ İADE EDİNİZ”
Firmanın bu cevabından sonra, Ankara Elektrik Malzeme Satıcılar Oda Başkanlığı tarafından bir bilirkişi tayin edildiğini belirten Cemal Ünlü,” Navigasyon aletinde ki sorunun kendisinden mi yoksa firmadan mı? kaynaklandığını araştırmak üzere, tüketici heyeti nin de önerisi ile , Ankara Elektrik Malzeme Satıcılar Oda Başkanlığından bir bilirkişi tayin edildi. Bilirkişi, alette ki sorunun firmadan kaynaklandığını rapor etti.” şeklinde konuştu.
Cemal Ünlü, Bimeks Firmasının en üst yöneticisine seslenerek”, firmanız saygın kuruluşlar içeresinde olduğunu ancak, bu tavrınızla firmanız, kamuoyunu nezlinde itibar kaybına uğruyor. Kurumsallaşmış bir şirketin tüketicileri aldatması, söz konusu olamaz. Lütfen ürünümün parasını bana iade ediniz” dedi.
KONUYLA İLGİLİ OLARAK DAHA ÖNCE YAYINLANAN HABER İÇİN TIKLAYINIZ:
http://www.avrasyaaktuel.net/ haber.php?haber_id=5576
SAYGILARIMLA
CEMAL ÜNLÜ
MEKTUBUN EKİ:
TÜKETİCİLERİN DİKKATİNE
Bimeks firmasının satmış olduğu ürünler kullanılmış ve bozuk çıkıyor. bu ürünleri geri iade almıyor söyledikleri ambalajı açılmış ürünleri iade alamayız değişim yapamayız diyorlar bu ürünleri tüketiciye bilerek satıyorlar bu ürünleri satarken tüketiciyi bilgilendirmek zorunda tüketiciyi bilgilendirmeden sattıkları için bimeks firması suç işlemektedir. bu ürünler revizyonlu ürünlerdir. reyonlarında revizyonlu ürünler olarak belirtmesi gerekir.kesmiş olduğu faturaya da revizyonlu ürün olarak yazması gerekir. Bimeks firması bunların hiç birini yapmıyor ve tüketicileri bu şekilde dolandırıyor bu da dolandırıcılığın başka yöntemi.bu firmadan çok mağdur tüketici var belgeleri şikayetvar.com - konya bimeks mağdurları sitelerinde görülmektedir.
(Cemal Ünlü tel.05422351470)
Bimeks firmasının satmış olduğu ürünler kullanılmış ve bozuk çıkıyor. bu ürünleri geri iade almıyor söyledikleri ambalajı açılmış ürünleri iade alamayız değişim yapamayız diyorlar bu ürünleri tüketiciye bilerek satıyorlar bu ürünleri satarken tüketiciyi bilgilendirmek zorunda tüketiciyi bilgilendirmeden sattıkları için bimeks firması suç işlemektedir. bu ürünler revizyonlu ürünlerdir. reyonlarında revizyonlu ürünler olarak belirtmesi gerekir.kesmiş olduğu faturaya da revizyonlu ürün olarak yazması gerekir. Bimeks firması bunların hiç birini yapmıyor ve tüketicileri bu şekilde dolandırıyor bu da dolandırıcılığın başka yöntemi.bu firmadan çok mağdur tüketici var belgeleri şikayetvar.com - konya bimeks mağdurları sitelerinde görülmektedir.
(Cemal Ünlü tel.05422351470)
İKİ KEZ DEĞİŞTİRDİLER, İKİSİ DE BOZUK
Mağdur tüketici Cemal Ünlü, Bimeks firmasından satın aldığı Navigasyon(Adres gösterici) aletinin bozuk olarak kendisine teslim edildiğini öne sürerek, firmaya yapılan tüm itirazlara rağmen sessiz kaldıklarını vurguladı.
Bimeks firmasından satın aldığı Navigasyon(Adres gösterici) aletinin kendisine bozuk olarak geldiğini ifade eden Cemal Ünlü ,”Bu durumu aleti satın aldığım firmaya durumu izah ettim. İtirazlarımdan sonra Bimeks, iki kez aleti değiştirdi. Ama değiştirdiği iki üründe maalesef yine bozuk çıktı.” dedi.
HEYETTEN ÇIKAN KARAR,LEHİMİZE AMA…
Keçiören Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine de baş vuran Ünlü, heyetten alınan kararın kendisi lehine çıktığını söyledi.
Ünlü,“ Firmanın tüketiciden aldığı paranın geri iadesi etmesi gerekiyor” şeklinde karar çıkmasına rağmen, Bimeks yetkilileri tarafından kendine gelen yanıtla hayal kırıklığına uğradığını kaydetti.
Firmadan gelen cevabı şöyle ifade eden mağdur tüketici, ”Aleti, kullanmayı beceremiyorsun ! makinanın bozuk olduğunu iddia ediyorsun ama siz, bunun nasıl çalışacağını bilmediğinizden dolayı, bozuk olduğunu sanıyorsunuz” diye konuştu.
EN ÜST YÖNETİCİYE SESLENİYORUM:”PARAMI GERİ İADE EDİNİZ”
Firmanın bu cevabından sonra, Ankara Elektrik Malzeme Satıcılar Oda Başkanlığı tarafından bir bilirkişi tayin edildiğini belirten Cemal Ünlü,” Navigasyon aletinde ki sorunun kendisinden mi yoksa firmadan mı? kaynaklandığını araştırmak üzere, tüketici heyeti nin de önerisi ile , Ankara Elektrik Malzeme Satıcılar Oda Başkanlığından bir bilirkişi tayin edildi. Bilirkişi, alette ki sorunun firmadan kaynaklandığını rapor etti.” şeklinde konuştu.
Cemal Ünlü, Bimeks Firmasının en üst yöneticisine seslenerek”, firmanız saygın kuruluşlar içeresinde olduğunu ancak, bu tavrınızla firmanız, kamuoyunu nezlinde itibar kaybına uğruyor. Kurumsallaşmış bir şirketin tüketicileri aldatması, söz konusu olamaz. Lütfen ürünümün parasını bana iade ediniz” dedi.
KONUYLA İLGİLİ OLARAK DAHA ÖNCE YAYINLANAN HABER İÇİN TIKLAYINIZ:
http://www.avrasyaaktuel.net/