HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Roboskilileri "vicdansızlık"la suçladı!

Avrupa Birliği (AB) Bakanı Egemen Bağış, Twitter hesabından Roboskî’de yakınlarını kaybedenlerden Ferhat Encü’ye attığı mesajında, aile...

Avrupa Birliği (AB) Bakanı Egemen Bağış, Twitter hesabından Roboskî’de yakınlarını kaybedenlerden Ferhat Encü’ye attığı mesajında, aileleri kendilerini takdir etmedikleri için “vicdansız”lıkla suçladı. Bağış, Cuma günü katıldığı bir televizyon programında da "Orada hayatını kaybeden 34 kişiden çok daha önemli bir süreç yaşanıyor şu anda" demişti.

BDP Parti Meclisi üyesi Ferhat Encü dün akşam Twitter hesabından, Bağış’ın kendisini takibe aldığını ve bu durumu, “hayırdır inşallah” diye değerlendirdiğini belirtti. Bakan Bağış’a mesaj yolladığını bildiren Encü, hesabından durumu şöyle anlattı: “Beni takibe alan Egemen Bağış beni şaşırtmıştı ve şaşkınlığımı da sizlerle paylaştım. Özelden kendisine bir mesaj yolladım..

Dün gece beni bir ara takibe alan Egemen Bağış’la aramızda geçen bir diyalogu sizlerle paylaşmak isterim. Soru aynen böyle ‘merhaba samimi olarak size bir soru sormak istiyorum Roboski konusunda hükümetiniz niye bu kadar vicdansız davranıyor? ‘ Ve gelen cevap da bu: ‘Vicdansızlık kardeşlik için bu kadar risk alan hükümeti takdir edememektir’ bunu gönderdikten sonra takibi bırakıyor.”

Encü, cevap üzerine Bağış’a Twitter hesabından Roboski’yi hatırlatan fotoğrafları paylaştı. Encü ayrıca gösterdiği bir fotoğrafla şu soruyu yöneltti: Bunu hatırladınız mı Sayın Bakan böyle mi muasır medeniyetler seviyesine kararlılıkla yürüyeceksiniz? Size Roboski’den haber verin desem?” Mesajların ardından Bağış’a tepki mesajları yağdı. (Ankara/EVRENSEL)

Business News