Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve ÖSO elele!

Suriye İnsani Yardımlaşma Ve Kalkındırma Derneği ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü İstanbul’da bulunan Elkadimun Suriye okulunda sa...

Suriye İnsani Yardımlaşma Ve Kalkındırma Derneği ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü İstanbul’da bulunan Elkadimun Suriye okulunda sağlık taraması yaptı.
Facebook’ta The Syrian Revolation ( Suriye Devrimi) ismiyle paylaşımlarda bulunan sayfa dün yayınladıkları bir fotoğrafla Suriye İnsani Yardımlaşma Ve Kalkındırma Derneği İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortak projesinin haberini duyurdu.
Fotoğrafta İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü logosu, Türkiye bayrağı ve Özgür Suriye Ordusu tarafından kullanılan üç yıldızlı Suriye bayrağını yan yana buluyor.  Facebook üzerinden haberi yayımlayan sayfada kendilerinin açıkça Özgür Suriye Ordusu’ndan olduklarını bildiriliyor.
Sendika.Org/Antakya