Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

Mersin’de ‘Randevusuzların’ boykotu 8 günü geride bıraktı

Mersin Üniversitesi’nde yemekhanelerde geçilen randevulu sisteme karşı  “Randevusuzların” başlattığı yemek boykotu sürüyor Eğitim Sen ö...

Mersin Üniversitesi’nde yemekhanelerde geçilen randevulu sisteme karşı  “Randevusuzların” başlattığı yemek boykotu sürüyor
Eğitim Sen öncülüğünde 13 Mayıs’ta başlatılan yemekhane boykotu yüzde 95’in üstünde bir katılımla sürüyor. Çiftlikköy Kampüsü’ndeki yemekhane önünde son olarak 21 Mayıs günü 200 kişinin katıldığı eylemle randevulu sistemin kaldırılması, yemeklerin nitelikli hale getirilmesi, yemekhanedeki idari personel, öğretim görevlisi ve öğretim üyesi ayrımının kaldırılmasını talep etti.
Talepleri karşılanana kadar boykotu sürdüreceğini belirten Eğitim Sen üyeleri boykotla birlikte aynı taleplerle bir de imza kampanyası sürdürüyor.